Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa – rynek mierzy się z wyzwaniami, o jakich wcześniej nie było mowy. Wydawać by się mogło, że w takiej sytuacji budowanie wizerunku pracodawcy może spać na dalszy plan – ale nic bardziej mylnego. Employer branding wciąż jest ważny, co wyraźnie widać po rekordowej liczbie zgłoszeń – 78 firm przesłało łącznie 123 prezentacje.
Każdej z nich przyjrzała się kapituła konkursu i podczas burzliwych obrad wyłoniła laureatów.
Oto oni:
Employer branding – kampania wizerunkowa
Nagroda główna: Arla Global Shared Services
Wyróżnienia: Nokia Solutions and Networks
Wyróżnienie: Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Nagroda główna: Schulz brand friendly
Wyróżnienie: Beesafe
Diversity & Inclusion w działaniach employer branding
Nagroda główna: Capgemini Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Candidate experience w procesie rekrutacji
Nagroda główna: T-Mobile Polska
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników
Nagroda główna: Credit Agricole Bank Polska
Wyróżnienie: Żabka Polska
Employee experience
Nagroda główna: 7N
Program rozwoju przywództwa
Wyróżnienie: Nokia Solutions and Networks
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Strategiczne podejście do działań well-being
Nagroda główna: ING Bank Śląski
Wyróżnienie: Roche Polska
Nowoczesne technologie w HR
Wyróżnienie: Volkswagen Poznań
Po porządną dawkę inspiracji zapraszamy na stronę silaprzyciagania.pl, gdzie można pobrać dodatek do „Pulsu Biznesu”, w którym znajdują się szczegółowe opisy nagrodzonych projektów.
Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym Deloitte Polska, partnerami Orange Polska i LOTTE Wedel.