Prowadzisz działania employerbrandingowe dla swojej organizacji? Chcesz je porównać z akcjami innych i zawalczyć o nagrody dla firm, które w najlepszy sposób dbają o własne marki pracodawców? Weź udział w nowym konkursie „Siła przyciągania”.
Konkurs powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service i PwC. Organizatorzy nagrodzą firmy, które potrafią przyciągać kandydatów, wdrażać ich do pracy, a także w najlepszy sposób dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Na nagrody mają szanse nie tylko duże korporacje, ale i mniejsze firmy czy start-upy.
Zgłoszenia przyjmowane są w dziewięciu kategoriach:
Kampanie employer branding:
- Najlepsza kampania employer branding
- Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
- Najlepsza inicjatywa out of the box
- Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Proces rekrutacji:
- Employer branding w procesie rekrutacji
- Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Retencja:
- Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
- Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
- Najlepszy program zarządzania talentami
Dodatkowo jury przyzna tytuł Master Championa – otrzyma go firma, która wyróżni się w większości kategorii.
Zwycięzców poznamy w październiku. Termin zgłoszeń upływa 30 września 2016 r. Szczegóły na temat konkursu można znaleźć na stronie Siła Przyciągania.