W trakcie uroczystej Gali w Warszawie wręczono Złote Spinacze – prestiżowe nagrody Związku Firm Public Relations. Do rąk zwycięzców trafiły w tym roku statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Po raz pierwszy przyznano je również w kategorii Employer Branding.
Statuetki trafiły do:
Kategoria Employer branding
Złoto:„Program Laboratorium Kariery Polpharma”
Srebro: „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft”, Linkleaders i Luxoft Poland
Brąz: „Poczuj miętę do Capgemini”, Capgemini Polska i MJCC
Kategoria Komunikacja wewnętrzna
Złoto: „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów”, Castorama Polska i Made in PR (projekt zdobył również srebro w kategorii Nieruchomości, budownictwo i wnętrze)
Srebro: „Focus on Success”, Grayling Poland dla Novo Nordisk
Nie przyznano Brązowego Spinacza w tej kategorii.
Ponadto w kategorii Kampania społeczna Srebrny Spinacz przypadł kampanii „Nie chcę być strażakiem!” agencji WALK i Fundacji Integracja; projekt „ADAMED SmartUP” Fundacji Grupy Adamed i agencji Walk zdobył złoto w kategorii Corporate social responsibility; „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec”, Grupy Żywiec i agencji AUDE. Warto na nie zwrócić uwagę, bo również były blisko związane z rynkiem pracy.