IMG_20181209_123407.136

Dodano 7 grudnia 2018 Do Aktualności, Wyróżnione

Złote Spinacze rozdane

Znamy zwycięzców XVI edycji „Złotych Spinaczy”. To prestiżowy konkurs branży PR organizowany przez Związek Firm Public Relations. Jury wytypowało najlepsze projekty w 32 kategoriach, w tym w kategoriach employerbrandingowych: Employer Branding i Komunikacja Wewnętrzna.

Największym zwycięzcą w kategoriach EB okazała się kampania „Witamy w zespole McDonald’s”. Została nagrodzona aż trzema Złotymi Spinaczami – w kategoriach głównych: Employer Branding (McDonald’s i MJCC), Social Media (McDonald’s i 24/7 Communication), a także w kategorii specjalnej Research&Insights (McDonald’s i MJCC).
W kategorii Employer Branding poza złotem dla McDonald’s i MJCC jury przyznało dwie nagrody brązowe. Trafiły one do: Orange i 24/7 Communication za kampanię „Let’s Orange – angażujemy studentów!” oraz Fujitsu Poland i Linkleaders za kampanię „Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion)”.

W kategorii Komunikacja wewnętrzna złoto zdobyła kampania „Nutricia Medyczna – komunikacja bez granic” (Nutricia Poland), srebro – Grupa Żywiec („Gramy dla 2020 – program komunikacji nowej wizji Grupy Żywiec”), a brąz – kampania „Razem Lepsi: poza podziałami w nowych biurach Skanska” (PinPoint agencja komunikacji wewnętrznej i Skanska).

Warto także zwrócić uwagę na kampanie: „Walka o 500 tys. Polskich pracowników delegowanych w UE” (Esgian Agnieszka Porębska, Inicjatywa Mobilności Pracy) nagrodzoną srebrem w kategorii Public Affairs i Lobbying oraz „Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank” (Linkleaders i mBank), która zwyciężyła w kategorii sektorowej Finanse.

Pełna lista nagrodzonych w konkursie „Złote Spinacze” na stronie: zlotespinacze.pl

Tagi : , , , , , , , , , , , ,