LLW (6 of 47)

Dodano 3 czerwca 2019 Do Aktualności

Wirtualne znajomości w sferze offline – LinkedIn Local w Warszawie

22 maja 2019 użytkownicy LinkedIna (i nie tylko!) spotkali się na kolejnym LinkedIn Local Warszawa. Było mocno linkedinowo – nie tylko ze względu na tematykę prelekcji, ale również atmosferę. W Soluntions Rent przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie spotkały się osoby z różnych branż, w różnym wieku i o różnym doświadczeniu, których łączy jedno – pasja do budowania relacji z innymi.

Linkedin Local Warszawa - uczestnicy

Podczas majowej edycji LinkedIn Local Warszawa uczestnicy wzięli udział w prelekcjach z obszaru personal brandingu i kontaktu z mediami. Paulina Mazur poprowadziła warsztat pod tytułem „Jak sprawić, aby ludzie chcieli z Tobą pracować zanim Cię poznają?”, a Piotr Zieliński podzielił się swoimi obserwacjami i poradami o współpracy biznesu z mediami. Najczęściej spotykamy się tutaj w tematyce linkedin, dlatego zawsze szukamy prelegentów, którzy pokażą ją z nowej perspektywy. – mówi Bartek Ziemiański, inicjator LinkedIn Local w Polsce. – Paulina to absolutny ekspert personal brandingu. Piotr z  kolei otworzył niedawno grupę na LinkedIn dotyczącą mediów i relacji z dziennikarzami, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Pomysł na LinkedIn Local pochodzi z Australii, gdzie w 2017 roku Anna McAfee wrzuciła post na swoją tablicę na LinkedInie, zapraszając znajomych na spotkanie. Pojawiło się na nim 19 osób, a idea była na tyle ciekawa, że wkrótce potem podobne wyjścia odbyły się w Brukseli, Nowym Jorku i Londynie, a niedługo potem – również w Polsce. Nie tylko w Warszawie, ale również w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Bydgoszczy, Toruniu, Łodzi, Olsztynie, Białymstoku, Rybniku, Katowicach, Wrocławiu i Olkuszu.

Linkedin Local Warszawa

Idea jest jedna: spotkać się z tymi, których znamy w wersji online, w realu – wyjaśnia Bartek Ziemiański. – Dołączają do nas właściciele firm, HR-owcy, szukający pracy, ludzie z mediów, z marketingu. Czasami wychodzą z tego jakieś biznesy, ale na tych spotkaniach obowiązuje zasada: nie sprzedajemy, tylko poznajemy siebie nawzajem. Jeśli coś z tego wyniknie – że znajdę robotę, pracownika, pomysł na biznes, to będzie to z pewnością fajny dodatek. Dla nas najważniejsze jest, żeby poznać drugiego człowieka. To taki trochę szerszy networking niż tylko networking biznesowy.

Na pierwszym spotkaniu LinkedIn Local w Polsce, które odbyło się w kwietniu 2018 w Katowicach, pojawiło się 55 uczestników, głównie znajomych Bartka z LinkedIn. Teraz każdy event tworzy od 40 do 150 pasjonatów „linkowania się”. Biorąc pod uwagę fakt, że wydarzenia odbywają się regularnie w 12 miastach w Polsce, co miesiąc bierze w nich udział od 400 do 800 osób. Organizatorzy to grupa osób zainteresowanych tematyką komunikacji, które nad kolejnymi eventami w ramach LinkedIn Local pracują po godzinach. Tworzą ją: Bartek Ziemiański z Sharebee, Karol Bartkowski z ColdCalling.pl, Angelika Chimkowska z Art. Of Change, Paweł Mączka z Storware oraz Kamil Mirowski z employerbrandingowej agencji MJCC. To inicjatywa oddolna –  podkreśla Bartek Ziemiański. – Jesteśmy tylko i wyłącznie użytkownikami portalu LinkedIn, spotkania organizujemy w wolnym czasie i na nich nie zarabiamy. Chodzi o pasję do łączenia ludzi. Do poznawania się w realu.

Kolejne spotkanie już za miesiąc. Organizatorzy w odpowiedzi na prośby uczestników planują przeprowadzić je w języku angielskim, żeby otworzyć się również na przebywających w Warszawie obcokrajowców. Na spotkania zapraszamy każdego – zapewnia Bartek Ziemiański. – Nie musisz mieć nawet konta na LinkedIn. Jeśli chcesz spotkać się z ciekawymi osobami, posłuchać najlepszych wystąpień w skali kraju, przejść ze znajomości online na sferę offline, warto się tutaj pojawić. 

Linkedin Local Warszawa - Piotr z Dzień Dobry TVN

Więcej informacji o LinkedIn Local Polska: linkedin.com/company/linkedinlocalpl/
LinkedIn Local Warszawa: #linkedInLocalWarszawa

realacja: Karolina Gruszczyk / agencja MJCC

Tagi : , , , , , , ,