siła 1200x6283

Dodano 12 Wrzesień 2019 Do Aktualności

Trwa nabór do czwartej edycji konkursu „Siła Przyciągania”

Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników.

Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty to:
Najlepsza kampania employer branding
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Najlepszy proces rekrutacyjny
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Najlepszy program zarządzania talentami
Pracownik 50+

Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsów oraz Master Champion.

Kto może wziąć udział w konkursie?
Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i start-upy.

Dlaczego warto?
Laureat zyskuje prawo do posługiwania się logotypem inicjatywy, który jest potwierdzeniem jego wyróżniających się działań w obszarze EB. Case studies zwycięzców zostaną opublikowane na łamach „Pulsu Biznesu”, by stanowić inspirację dla polskiego rynku.
Każda z firm, która zgłosi udział w konkursie otrzymuje zaproszenie na galę, która stanowi świetne miejsce do nawiązywania kontaktów.
Udział w całości projektu jest bezpłatny.

Jak się zgłosić?
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 30 września.

Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC.
Partnerzy: Orange Polska, LOTTE Wedel, Totalizator Sportowy
Patroni: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Polskie Forum HR
Patronami medialnymi: employerbranding.pl, Marka Pracodawcy, HRnews.pl, Nowy Marketing, Mam Startup, Marketer+

Tagi : , ,