siła 1200x6283

Dodano 27 listopada 2019 Do Aktualności, Wyróżnione

Siła Przyciągania: wiemy, kto na pracowników działa jak magnes

W obszarze „Kampanie employer branding” firmy nagrodzono w dwóch kategoriach. Organizatorzy przewidywali także przyznanie tytułu w kategorii „Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding”, ale ostatecznie nie przyznano w niej nawet wyróżnienia. W kategorii „Najlepsza kampania employer branding” zwyciężył Freightliner z kampanią „Najsilniejsi”, a wyróżnienie zdobyła Coca-Cola HBC za działania pod hasłem „REDefine your limits” skierowane do przedstawicieli handlowych. Za „Najlepszą inicjatywę out of the box” jury uznało vlog Jysk, a wyróżnienie przyznano LS Airport Services.

W obszarze „Proces rekrutacji” zwyciężali: Capgemini (kategoria „Innowacja w rekrutacji – candidate interaction”) oraz Contman (kategoria „Najlepszy proces rekrutacyjny”, firma zdobyła wyróżnienie, w tej kategorii nie przyznano nagrody głównej).

W obszarze „Retencja” jury nagrodziło aż cztery firmy. W kategorii „Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika / onboarding program” triumfowała trójmiejska firma GetResponse, a wyróżnienie zdobyła Skanska Property. Za „Najlepszą inicjatywę budującą zaangażowanie i lojalność pracowników” uznano dodatkowe urlopy w firmie Roche, a wyróżnienie w tej kategorii zdobył VELUX. „Najlepszy program zarządzania talentami” zorganizował Santander.

Kategorią specjalną była w tym roku kategoria „Pracownik 50+” – zwycięzcą w niej okazał się McDonald’s.

Poza głównym jury w konkursie swoje wyróżnienia przyznała także kapituła millenialsów. Trafiły do Budimeksu (nagroda główna) i Jeronimo Martins (wyróżnienie).

Employerbranding.pl jest patronem konkursu.

Tagi : , , , , , , , , , , , , , , , , ,