Śnieżka

Dodano 22 listopada 2018 Do Aktualności

Ruszyła kampania employerbrandingowa Śnieżki

„Moja przyszłość w Jasnych Barwach” – to hasło przewodnie pierwszej w historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA kampanii budującej wizerunek firmy jako pracodawcy.

Głównym elementem przekazu przygotowanego przez Śnieżkę są autentyczne historie członków jej zespołu, którzy opowiadają o firmie z perspektywy swoich stanowisk i prezentują wyzwania, z jakimi mierzą się w swojej codziennej pracy. Bohaterami materiałów video są pracownicy pięciu różnych działów firmy, którzy zdecydowali się być ambasadorami Śnieżki. Dzięki współpracy z nimi powstały materiały video, które pokazują firmę „od środka”. Przygotowanie realizacji filmowych było poprzedzone szeregiem badań – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych

Prace nad naszą koncepcją EB zaczęły się od zadania sobie pytania, gdzie jesteśmy jako pracodawca. W tym celu przeprowadziliśmy szereg badań wewnętrznych, których wyniki pokazały nam, jak nasi pracownicy postrzegają firmę, za co ją cenią, a także co chcieliby zmienić. Była to też okazja do zbadania percepcji przyjętych wartości organizacyjnych oraz wstępne zidentyfikowanie wizerunku Śnieżki jako pracodawcy. Inaczej mówiąc, uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie, za co pracownicy lubią Śnieżkę i co sprawia, że dobrze im się tutaj pracuje – mówi Patrycja Radwańska, Strategic HR Business Partner FFiL Śnieżka SA.

Wyniki analiz, w połączeniu z pracami wewnętrznych zespołów warsztatowych i badaniami zewnętrznymi, pozwoliły na zbudowanie podwalin do komunikacji employerbrandingowej Śnieżki.

Kampania marki pracodawcy Śnieżki to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Śnieżki na pracowników wynikające z jej dynamicznego rozwoju. Grupa Kapitałowa Śnieżka zatrudnia aktualnie ponad tysiąc osób i niezmiennie chce przyciągać na pokład najlepszych specjalistów. Historie ambasadorów pokazują, że swoją „przyszłość w Jasnych Barwach” w Śnieżce odnajdą ludzie o bardzo różnych motywacjach i potrzebach.

Na potrzeby kampanii oraz przyszłej komunikacji, Śnieżka stworzyła nową stronę karierową oraz znacząco rozbudowała obecność w mediach społecznościowych. Wizerunkowe konta marki w oparciu o opracowaną strategię komunikacji prowadzone są na Facebooku, LinkedInie, Twitterze i GoldenLine.

Tagi : , ,