GALA_PRCH_2018_00250

Dodano 13 października 2018 Do Aktualności, Wyróżnione

PRCH Retail Awards: po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii EB

Polska Rada Centrów Handlowych w ramach 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku. Po raz pierwszy przyznana została nagrodę w kategorii Kampania Employer Branding Roku, w której doceniono działania McDonald’s Polska. Według jury konkursowego najlepszą siecią handlową została polska marka Kazar, natomiast eobuwie.pl zebrało laury jako nowa marka, która pojawiła się w ostatnim roku w galeriach handlowych.

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 11 października br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, w gronie ponad 350 przedstawicieli branży handlowej ogłoszone zostały najlepsze projekty centrów, sieci handlowych i prowadzonych przez nie kampanii. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców: markę odzieżową Kazar, jako najlepszą sieć handlową oraz eobuwie.pl jako nową sieć handlową, która pojawiła się w ostatnim czasie w centrach handlowych. Jury doceniło również działania, które na rynku pracy podejmuje McDonald’s Polska. W kategorii Kampania Employer Branding Roku zwyciężył McDonald’s Polska z kampanią Witamy w McDonald’s.

„Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością stanowią o finalnym sukcesie. Jako organizacja branżowa chcemy wyróżniać i nagradzać te najbardziej efektywne i najciekawsze działania, które mogą być inspiracją dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów. Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych” – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

Tagi : , , ,