bike-692174_1280

Dodano 3 Wrzesień 2019 Do Aktualności, Wyróżnione

Praca za Rogiem: bliskość miejsca pracy ważniejsza niż wynagrodzenie?

25% osób, które samodzielnie zadecydowały o zmianie pracy w ciągu 12 miesięcy (maj 2018-maj 2019), jako powód wskazało łatwiejszy dostęp do nowego miejsca zatrudnienia. Co więcej, z danych LMC – właściciela aplikacji Praca za Rogiem – wynika, że 27% mieszkańców Polski zmieniłoby pracę, gdyby znajdowała się bliżej ich domu.

Sygnały z rynku potwierdzają duże znaczenie kryterium odległości w procesie poszukiwania pracy czy też podejmowania decyzji o jej zmianie. Dlatego firma LMC, lider rynku rekrutacji oraz wiodący dostawca rozwiązań rekrutacyjnych dla pracodawców i kandydatów w Czechach, wprowadziła na polski rynek innowacyjne narzędzie dla rekruterów i kandydatów – aplikację mobilną Praca za Rogiem. Rozwiązanie służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów w oparciu o geolokalizację. Firmom umożliwia znalezienie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, którzy mieszkają w najbliższej okolicy. Pozwala też dotrzeć do tych, którzy nie szukają pracy aktywnie. Z kolei kandydaci używający aplikacji mogą szukać pracy blisko domu, zyskując więcej czasu dla rodziny czy realizacji swoich pasji dzięki krótszym dojazdom do miejsca zatrudnienia, które mają szansę znaleźć właśnie „za rogiem”. Może się to przełożyć na poziom ich satysfakcji i zadowolenia oraz zwiększyć ich efektywność.

Z analiz LMC wynika, że Polacy są elastyczni w podejściu do rynku pracy – bardziej niż np. nasi czescy sąsiedzi. Wykazują dużą otwartość na zmianę miejsca zatrudnienia, nawet kosztem swojego wynagrodzenia. Między innymi dlatego od ponad roku rozwijamy naszą działalność właśnie na polskim rynku. Jako lider rekrutacji w Czechach dysponujemy szeregiem sprawdzonych rozwiązań wspierających poszukiwanie pracy oraz rekrutację. Praca za Rogiem jest jednym z nich. Na czeskim rynku jest dziś największą aplikacją rekrutacyjną. W Polsce zaczyna zyskiwać na popularności i ma już około 1,5 mln pobrań – mówi Bartosz Jakubowski, Marketing Manager Poland, LMC s.r.o.

1 września 2019 ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej aplikację Praca za Rogiem. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności narzędzia oraz budowanie świadomości na temat jego zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Spoty będzie można oglądać w kluczowych stacjach tv i internecie do 12 października br.

Szczegółowe informacje na temat LMC są dostępne na www.lmc.eu/pl/.

Aplikację Praca za Rogiem można pobrać pod linkiem: https://pracazarogiem.pl/.

Spot jest dostępny pod linkami:

https://www.youtube.com/watch?v=1LiC69Ylumw

https://www.youtube.com/watch?v=CSFAdvP-5zk

 

Tagi : ,