fot.AG_bindupphoto.pl__MG_7267

Dodano 5 lipca 2019 Do Aktualności, Wyróżnione

Nowoczesne organizacje uczące się, czyli inspiracje z HCM Deck Best Practices Day 2019.

Best Practices Day to wydarzenie poświęcone wykorzystaniu technologii IT procesach szkoleń i wymiany wiedzy. Spotkanie, które zgromadziło w tym roku ponad 100 uczestników, było nie tylko okazją do świętowania kolejnych sukcesów rynkowych polskiego startupu, ale przede wszystkim możliwością wysłuchania doświadczeń praktyków, którzy wdrażali to rozwiązanie w organizacjach dużej skali.

Punktem wyjścia części merytorycznej była perspektywa strategiczna, czyli tezy z raportu „2018-19 HR Realities” zrealizowanego przez Fosway Group we współpracy z UNLEASH. Podsumowanie powstało na bazie opinii ponad 500 praktyków z europejskich firm. Nie po raz pierwszy potwierdziła się tu obserwacja, iż największym wyzwaniem współczesnego biznesu jest stałe poszukiwanie metod zwiększenia wydajności organizacyjnej i rentowności. Jednocześnie 68% respondentów uważa, że systemy HR w firmach nie są w pełni dostosowane do wymagań pracowników. To również wyjaśnia, dlaczego w tak szybkim tempie rosną inwestycje w HR Tech – w szczególności w obszarze analityki HR, rekrutacji oraz rozwoju i szkoleń. Dwa polskie przykłady wdrożenia rozwiązania HR Tech w obszarze obszaru learning & development mieliśmy okazję zobaczyć właśnie podczas Best Practices Day 2019.

Pierwsze z prezentowanych wdrożeń to relacja z wdrożenia HCM Deck w mocno złożonej organizacji. Wiele spółek, ponad 15 tys. użytkowników, wiele potrzeb i oczekiwań. Wszystko zaczęło się od potrzeby zbudowania jednego narzędzia dla Grupy Cyfrowy Polsat S.A. Trzy zapytania ofertowe i w końcu START Z HCM Deck, to historia szybkiej przyjaźni i szybkiego wdrożenia – relacjonowała Anna Wąsowska, kierownik projektu.

Jedno z pierwszych na polskim rynku wdrożenie modułu społecznościowego, w tym gamifikacji i grup dyskusyjnych, przypadło w udziale firmie Leroy Merlin Polska. Menedżerowie tej spółki zaprezentowali wykorzystanie platformy w obszarze onboardingu.

Każdego miesiąca na pokładzie Leroy Merlin przybywa kilkuset nowych pracowników. To duże wyzwanie dla procesu wdrażania. Dlatego zdecydowaliśmy się postawić na wsparcie cyfrowe i wykorzystać smartfony, w które wyposażeni są wszyscy pracownicy firmy – wyjaśniał Rajmund Jasiński, menedżer ds. szkoleń.

Joanna Blejsz-Marlewska – menedżer ds. systemów zarządzania wiedzą – dzieliła się doświadczeniami z wdrożenia onboardingu na platformie edukacyjnej „Stacja Edukacja” oraz wykorzystania gamifikacji we wspieraniu nowych pracowników we wdrożeniu do nowej organizacji i motywowaniu ich do korzystania ze szkoleń e-learningowych.

Jak podkreśla Szymon Janicki, CEO HCM Deck: Nasza platforma pomaga zarządzać wiedzą, a doświadczenia z klientami tak dużej skali pozwalają nam udowadniać tezę, że budowanie nowoczesnej organizacji uczącej się nie musi być skomplikowane.

HCM Deck Best Practices Day 2019 odbyło się 27 czerwca w Warszawie.

fot.AG_bindupphoto.pl__MG_7327 fot.AG_bindupphoto.pl__MG_7149

Fot. HCM Deck.

Tagi : , ,