Employer Branding Lidl

Dodano 20 Wrzesień 2016 Do Aktualności

Nowa kampania employerbrandingowa Lidla

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employerbrandingową pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”. W ramach kampanii firma prezentuje wartości oraz przedstawia warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju oferowane pracownikom. To właśnie oni są głosem kampanii. Tych, którzy wzięli udział w reklamie, wybrano spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.

W trakcie kampanii firma chce przełamywać stereotypy związane z pracą w handlu. Co ważne wezmą w niej udział nie tylko pracownicy sklepów, ale też profesjonaliści zatrudnieni w centrali. Bohaterowie – kilkadziesiąt osób z różnych części organizacji – sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania EB; opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako miejsce pracy.

– Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników – koleżanek i kolegów – zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Co ważne firma jako określa wysokość pensji, którą oferuje pracownikom sklepowym. Ci, którzy właśnie dołączają do firmy, otrzymają od 2400 do 2800 zł brutto; firma zobowiązuje się też do podwyżki – po dwóch latach pracownicy mają otrzymać od 2850 do 3250 zł brutto.

– Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – mówi Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

W ramach kampanii firma wykorzysta takie narzedzia jak spoty telewizyjne, radiowe, a także kinowe, reklamy outdoorowe, prasowe i online oraz działania w mediach społecznościowych.

 

Źródło: materiały prasowe Lidl

Tagi : , , , ,