SIła Przyciągania

Dodano 22 listopada 2018 Do Aktualności, Wyróżnione

Najlepsze działania employer branding. Kto ma Siłę Przyciągania?

Zakończyła się kolejna edycja konkursu Siła Przyciągania, którego organizatorem jest Puls Biznesu. Nagrody za najlepsze działania employer branding trafiły w ręce laureatów w czasie uroczystej gali w Warszawie. Firmy zgłosiły ponad 100 projektów w różnych obszarach HR: od przyciągania do angażowania pracowników.

W kategorii Najlepsza kampania employer branding zwyciężyła Arla GSS, a wyróżnienia odebrali przedstawiciele Volkswagen Poznań i Leroy Melin Polska. Najlepszą inicjatywą „out of the box” okazał się konsjerż dla pracowników firmy Lacroix Electronics. Za Najskuteczniejszą niskobudżetową inicjatywę employer branding uznano działania STX Next.

W kategoriach Najlepszy proces rekrutacyjny Innowacja w rekrutacji – candidate interaction jury nie zdecydowało się przyznać nagród głównych. Wyróżnienia trafiły odpowiednio do firm Lidl Polska i KMD Poland.

Za Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program) nagrodzono e-point. W najbardziej obleganej kategorii Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników nagrodę główną odebrała Grupa Żywiec, a wyróżnienie ING Bank Śląski. Jury nie przyznało nagrody głównej w kategorii Najlepszy program zarządzania talentami (dwa wyróżnienia trafiły do firm AmRest i Nokia).

W najnowszej kategorii International Employer główną nagrodę otrzymał McDonald’s Polska.

Milenialsi swoja nagrodę przyznali firmie Nokia.

W konkursie przyznano również swoistą grand prix, tytuł Master Champion. Trafia on do firmy, która wyróżnia się w wielu kategoriach konkursowych i najbadziej kompleksowo podchodzi do działań EB. W tym roku tę nagrodę zdobył McDonald’s Polska.

Tagi : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,