Zakończyła się kolejna edycja konkursu Siła Przyciągania, którego organizatorem jest Puls Biznesu. Nagrody za najlepsze działania employer branding trafiły w ręce laureatów w czasie uroczystej gali w Warszawie. Firmy zgłosiły ponad 100 projektów w różnych obszarach HR: od przyciągania do angażowania pracowników.
W kategorii Najlepsza kampania employer branding zwyciężyła Arla GSS, a wyróżnienia odebrali przedstawiciele Volkswagen Poznań i Leroy Melin Polska. Najlepszą inicjatywą „out of the box” okazał się konsjerż dla pracowników firmy Lacroix Electronics. Za Najskuteczniejszą niskobudżetową inicjatywę employer branding uznano działania STX Next.
W kategoriach Najlepszy proces rekrutacyjny i Innowacja w rekrutacji – candidate interaction jury nie zdecydowało się przyznać nagród głównych. Wyróżnienia trafiły odpowiednio do firm Lidl Polska i KMD Poland.
Za Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program) nagrodzono e-point. W najbardziej obleganej kategorii Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników nagrodę główną odebrała Grupa Żywiec, a wyróżnienie ING Bank Śląski. Jury nie przyznało nagrody głównej w kategorii Najlepszy program zarządzania talentami (dwa wyróżnienia trafiły do firm AmRest i Nokia).
W najnowszej kategorii International Employer główną nagrodę otrzymał McDonald’s Polska.
Milenialsi swoja nagrodę przyznali firmie Nokia.
W konkursie przyznano również swoistą grand prix, tytuł Master Champion. Trafia on do firmy, która wyróżnia się w wielu kategoriach konkursowych i najbadziej kompleksowo podchodzi do działań EB. W tym roku tę nagrodę zdobył McDonald’s Polska.