BSummit_prelegenci_1200_2

Dodano 8 listopada 2019 Do Aktualności

Marka z trzech perspektyw | Konferencja Brand Summit 2019

Z iloma markami ma do czynienia kandydat do pracy, albo klient? Możemy wymienić przynajmniej cztery: marka pracodawcy, marka produktowa, marka korporacyjna i marka osobista. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Marka staje się dziś najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę kandydatów i klientów. Mocna marka ma znaczenie!

Już 21 listopada 2019 roku o marce porozmawiamy na konferencji Brand Summit 2019.
Przyjrzymy się jej z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

Swoją wiedzą podzielą się: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

  1. Percepcja marki.
  2. Marka zaczyna się od środka.
  3. Social, Digital i komunikacja marki.

Pełny program znajduje się na stronie: www.brandsummit.pl.

Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:

  1. Zintegrowana marka od A do Z.
  2. EB = Emocje + Biznes.

Z kodem EBPL15 wejściówki na konferencję z 15% rabatem.

Tagi : ,