Kongres for sm wydarzenia (8)

Dodano 13 maja 2021 Do Aktualności, Wyróżnione

Kongres For Social Media

Kongres For Social Media tym razem ma wyjątkową formułę wydarzenia, ponieważ prelekcję będą trwać przez 2 dni!  | 27-28 maja | 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.

 

27-28 maja rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media!

Celem kongresu jest szerzenie wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.

Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami W Świecie social media.
  • Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
  • Zobaczysz jak działa konkurencja.
  • Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
  • Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
  • Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

 

W programie Kongresu 2021 m.in.:

✔ Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.

✔ Jak obliczyć ROI z działań social media.

✔ Rokujące trendy w social media – na co warto zwrócić uwagę.

✔ You Tube – jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.

✔ Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują.

✔ Grupy na facebooku – jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.

✔ Podcasty – jak wykorzystać je w strategii działań marki.

✔ Całoroczna strategia działań na YT – o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.

✔ Zaangażowana społeczność na facebooku – taktyczne działania.

✔ Targetowanie reklam na FB – moje pomysły.

✔ Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.

✔ Instagram – 7 wskazówek dla konta firmowego.

✔ Video marketing – dystrybucja i dotarcie.

✔ Ciekawe kampanie w sm, na które warto zwrócić uwagę – case study.

✔ Facebook Audience Insights – z czego polecam korzystać, rady praktyka.

 

Jeszcze przed Kongresem możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji.

 

Dostępne nagraniach video z Kongresu FORSM 2020:

>> User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki

>> Facebook ads – misja optymalizacja. Jakub Bąkała

>> Wideo marketing – praktyczne porady.Piotr Król

>> Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha

>> AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.

>> Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Albert Radomski

>> Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański

>> Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak

>> Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu.  Magdalena Górnicka-Partyka

>> Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki

Rejestracja udziału poprzez: https://www.forsm.pl/

Tagi : , ,