kwadarat_zarzadz

Dodano 14 października 2015 Do Aktualności

Konferencja Zarządzanie Doświadczeniami Pracowników już wkrótce

Jak stymulować zaangażowanie, budować lojalność i wzmacniać wizerunek  firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci już 23 i 24 listopada podczas konferencji Zarządzanie Doświadczeniami Pracowników.

By dostarczać klientom pożądane „customer experience”, organizacje muszą najpierw zajrzeć do swojego wnętrza, dokonać przeglądu struktur i skupić wysiłki na personelu, jego rozwoju, edukacji i zaangażowaniu. Kreowanie i dbanie o dobre doświadczenia pracowników wiąże się nierozerwalnie z ich przywiązaniem do marki firmy jako pracodawcy. Dziś już żaden manager nie powinien mieć wątpliwości, że pozytywne nastawienie podwładnych przekłada się na wyniki biznesowe firmy, lepszą obsługę klienta i większą innowacyjność całej organizacji.

Jednak nadal tylko nieliczne firmy posiadają jasną strategię zarządzania zaangażowaniem. Brakuje podziału odpowiedzialności i akceptacji wśród managerów średniego stopnia, którzy często sami nie są odpowiednio zmotywowani; nie ma wyraźnego lidera projektu ani dodatkowych środków na nagradzanie wysiłków managerów i pracowników. Jeśli dodatkowo zarząd nie traktuje zaangażowania priorytetowo, nie trudno zgadnąć dlaczego strategia firmy nie uwzględnia tego, jakże ważnego elementu.

W trakcie dwudniowych warsztatów będziecie okazja dowiedzieć się, jak kluczowi gracze na rynku, tacy jak: Mondelez, Toyota Motor Poland, Orange, Amrest, pracuj.pl, Sygma Bank stymulują zaangażowanie pracowników poprzez dedykowane programy, które wzmacniają ich pozytywne doświadczenia związane z marką pracodawcy.

Interaktywna, inspirująca sesja prowadzona przez Customized Group pomoże uczestnikom lepiej zrozumieć różnice międzygeneracyjne, przybliży tematykę efektywnego zarządzania wiekiem i praktycznie przygotuje do prowadzenia dialogu międzypokoleniowego.

W programie m.in.:

  • Zaangażowaniejak je definiować i badać  jego poziom
  • Jak stymulować motywację przy ograniczonych środkach finansowych
  • Jak włączyć managerów do programów angażujących zespoły
  • Social engagament – nowoczesne narzędzia w służbie komunikacji wewnętrznej
  • Rola doświadczeń pracowników w całościowej strategii customer expierence management
  • Kluczowe mierniki działań w ramach employee expierence management
  • Zarządzanie wiekiem w organizacji i dialog międzygeneracyjny

Data: 23-24 listopada

Miejsce: Airport Okęcie

Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie www.trioconferences.pl.

Tagi : , ,

Dodaj komentarz