Jak stymulować zaangażowanie, budować lojalność i wzmacniać wizerunek firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci już 23 i 24 listopada podczas konferencji Zarządzanie Doświadczeniami Pracowników.
By dostarczać klientom pożądane „customer experience”, organizacje muszą najpierw zajrzeć do swojego wnętrza, dokonać przeglądu struktur i skupić wysiłki na personelu, jego rozwoju, edukacji i zaangażowaniu. Kreowanie i dbanie o dobre doświadczenia pracowników wiąże się nierozerwalnie z ich przywiązaniem do marki firmy jako pracodawcy. Dziś już żaden manager nie powinien mieć wątpliwości, że pozytywne nastawienie podwładnych przekłada się na wyniki biznesowe firmy, lepszą obsługę klienta i większą innowacyjność całej organizacji.
Jednak nadal tylko nieliczne firmy posiadają jasną strategię zarządzania zaangażowaniem. Brakuje podziału odpowiedzialności i akceptacji wśród managerów średniego stopnia, którzy często sami nie są odpowiednio zmotywowani; nie ma wyraźnego lidera projektu ani dodatkowych środków na nagradzanie wysiłków managerów i pracowników. Jeśli dodatkowo zarząd nie traktuje zaangażowania priorytetowo, nie trudno zgadnąć dlaczego strategia firmy nie uwzględnia tego, jakże ważnego elementu.
W trakcie dwudniowych warsztatów będziecie okazja dowiedzieć się, jak kluczowi gracze na rynku, tacy jak: Mondelez, Toyota Motor Poland, Orange, Amrest, pracuj.pl, Sygma Bank stymulują zaangażowanie pracowników poprzez dedykowane programy, które wzmacniają ich pozytywne doświadczenia związane z marką pracodawcy.
Interaktywna, inspirująca sesja prowadzona przez Customized Group pomoże uczestnikom lepiej zrozumieć różnice międzygeneracyjne, przybliży tematykę efektywnego zarządzania wiekiem i praktycznie przygotuje do prowadzenia dialogu międzypokoleniowego.
W programie m.in.:
- Zaangażowanie – jak je definiować i badać jego poziom
- Jak stymulować motywację przy ograniczonych środkach finansowych
- Jak włączyć managerów do programów angażujących zespoły
- Social engagament – nowoczesne narzędzia w służbie komunikacji wewnętrznej
- Rola doświadczeń pracowników w całościowej strategii customer expierence management
- Kluczowe mierniki działań w ramach employee expierence management
- Zarządzanie wiekiem w organizacji i dialog międzygeneracyjny
Data: 23-24 listopada
Miejsce: Airport Okęcie
Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie www.trioconferences.pl.