cup-1615074_640

Dodano 18 października 2019 Do Aktualności

Kolejne EB Stars rozdane!

Wczoraj (17 października) odbyła się konferencja HR Camp, której zwieńczeniem była gala rozdania prestiżowych nagród EB Stars. Po inspirującym dniu pełnym wykładów i merytorycznej wiedzy, poznaliśmy firmy, które w tym roku wyróżniły się w EB-owym świecie! Jako pierwsi publikujemy listę laureatów!

Sporo emocji, ogromna dawka inspiracji, ponad 150 zgłoszeń, prawie 100 firm i 11 kategorii – to podsumowanie wczorajszych wydarzeń.

Najlepsza Strategia Employer Branding
Nominowani: McDonald’s Polska, Empik, mBank
Nagroda Główna: McDonald’s
Nagroda za działania badawcze, analityczne i strategiczne, mające na celu stworzenie strategii EB (kompleksowej lub punktowej, skierowanej do określonej grupy docelowej) wspierające konkretne wyzwania biznesowe organizacji.

Najlepsza Wewnętrzna inicjatywa Employer Branding
Nominowani: McDonald’s, KFC, Credit Agricole, GSK, Fabryki Mebli Forte
Nagroda Główna: Fabryki Mebli Forte
Wyróżnienie: McDonald’s
Nagroda za działania promocyjne obsadzone wokół jednego lub kilku pomysłów, skierowane do pracowników organizacji o charakterze wizerunkowym lub rekrutacyjno-wizerunkowym.

Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne
Nominowani: Samsung, Allegro, Jysk, Ringier Axel Springier
Nagrody Główne: Samsung i Jysk
Nagroda za wideo o charakterze wizerunkowo-rekrutacyjnym stworzonym przez pracodawców. Mogą to być zarówno materiały rekrutacyjne, wizerunkowe, jak i materiały promujące działania wewnętrzne prowadzące do wzmocnienia marki pracodawcy.

Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI
Nominowani: McDonald’s, Empik, Capgemini
Nagroda Główna: Empik
Nagroda za działania employer branding o najwyższym wskaźniku zwrotu z poniesionej inwestycji, rozumiany jako stosunek poniesionych nakładów do uzyskanych efektów.

Najlepsza Kampania Employer Branding do 100 tysięcy
Nominowani: Ringier Axel Springer, Jysk, Empik, Freightliner
Nagroda Główna: Freightliner
Nagroda za działania promocyjne obsadzone wokół jednego pomysłu skierowane do określonej grupy docelowej złożone z minimum trzech różnych realizacji/działań.

Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tysięcy
Nominowani: Nordea, Lidl, Accenture
Nagroda Główna: Nordea

Najlepsze Candidate Experience
Nominowani: Lidl, Capgemini, AmRest, Boldare
W tej kategorii nagroda nie została przyznana.
Kategoria obejmuje jeden lub kilka pomysłów związanych ze strategicznym budowaniem pozytywnych doświadczeń kandydata w procesie rekrutacji.

Najlepsze Działania Digital
Nominowani: Accenture, mBank, Capgemini
Nagroda Główna: nie została przyznana
Wyróżnienie: Accenture
Nagroda za działania wizerunkowo-rekrutacyjne wykorzystujące digital media. Do tej kategorii zalicza się zarówno zintegrowane działania, jak i pojedyncze wykorzystanie kanału digital, takie jak social media, gry, video interaktywne, chatboty, itp.

Najlepsza Strona Kariery
Nominowani: Aviva, Allegro, Carlsberg
Nagroda Główna: nie została przyznana
Wyróżnienie: Aviva
Kreatywne i funkcjonalne korporacyjne strony kariery rozwijane zarówno jako podstrony strony firmowej, jak i osobne strony dedykowane konkretnemu pracodawcy.

Narzędzia wspierające Employer Branding

Nominowani: EBnavi, AskHenry, Sharebee, Challenge Rocket, Waywer
Nagroda Główna: Challenge Rocket
Wyróżnienie: AskHenry
Narzędzie w rozumieniu zoperacjonalizowanego, opartego na metodologii lub unikalnym algorytmie narzędzia wspierającego procesy employer branding.

Osobowość roku Employer Branding 2019
W tej kategorii było 14 zgłoszeń, dotyczących 8 osób. Osobowością roku Employer Branding 2019 wybrana została Zyta Machnicka.

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!

Tagi :