Wydarzenie InDM (6)

Dodano 25 stycznia 2021 Do Aktualności

In Digital Marketing Conference

27-29 stycznia odbędzie się In Digital Marketing Conference. Jest to spotkanie dla marketerów, a tematyka będzie w pełni poświęcona marketingowi online.

Co czeka Cię podczas konferencji?

  • 3 dni pełne prelekcji,
  • dużo inspiracji i pomysłów,
  • wymiana doświadczeń,
  • konsultacje z prelegentami.

Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Wykłady specjalistów będą pełne merytoryki wysokiej jakości i praktycznej wiedzy do wykorzystania w swojej codziennej pracy!

Zakres tematów prelekcji jest naprawdę szeroki!

ZOBACZ AGENDĘ

27 stycznia:

 Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?

Albert Stęclik | Planning director  Agencji Dziadek do orzechów

 Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

Bartosz Walat | Copywriter | VMLY&R

 Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

Wojciech Jabczyński | Rzecznik prasowy w Orange Polska

 Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata – Phill Collins, goryl i czekolada. 

Kaleb Skrzypkowski | CEO | Agencja Marketingowa

 Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki. 

Katarzyna Żakieta | Lead creative | Kamikaze

 Jak zmieniły się zachowania konsumentów ostatnich miesiącach. 

Jan Zając | CEO | Sotrender

 Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.

Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong

 „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut” – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start! 

Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2

.

28 stycznia:

 Stabilność PR w niestabilnych czasach.

Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R

 Phygital, – nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe Group

 Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.

Roman Bębenista | SEO Manager | Roman Bębenista Idea Hills

 Marketing logiczny i efektywny.

Marta Jaskulska | CEO, BRAND CONSULTANT | Brand Logic

  Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.

Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails

 Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia? 

Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD

 Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.

Michał Kuczkowski | Head of Motion | Opus B

  Don’t make ads. Make TikToks.

Sylwia Chada | General Manager & CEE | TikTok

.

29 stycznia:

 Social Media Content: Zrób to lepiej.

Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK

 Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach. 

Mateusz Suryś | Associate Strategic Planner | VMLY&R

 Szybciej, łatwiej taniej – wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.

Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking

 Temat: Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

Monika Klimczewska  | Performance Media Expert | Havas Media

 Fantastyczny UX writing i jak go robić.

Marcin Cichocki | CEO | Agencja Kuźnia treści

 Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.

Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co

 

Dodatkowo GRATIS otrzymasz 16 wykładów online! Zapoznaj się z całą ofertą na >>>  www.indm.pl

Będzie merytorycznie i inspirująco, czuj się zaproszony!

Zapisy poprzez: https://indm.pl/bilety.php

 

Tagi : , , ,