Ponad 150 managerów liniowych: Szefów Ekip, Zmiany i Linii bierze udział w rozpoczętym właśnie półrocznym cyklu szkoleń pt. “Strefa Lidera”, organizowanym przez FM Logistic w Polsce. Projekt ma na celu rozwój kompetencji z zakresu przywództwa, zarządzania personelem, ale też wzmocnienie umiejętności operacyjnych kadry, zarządzającej aktywnościami magazynowymi. FM Logistic jest jedną z niewielu firm logistycznych, które kierują pracowników tego szczebla na szkolenia liderskie.
Podczas szkoleń uczestnicy rozbudują swoje umiejętności w zakresie kompetencji managerskich (Leadership 3.0), operacji magazynowych, pogłębią wiedzę o finansach i P&L, ugruntują informacje o firmie FM Logistic i jej wartościach, a także nauczą się sprawnego przygotowywania i interesującego prowadzenia prezentacji, efektywnego motywowania pracowników, delegowania i egzekwowania zadań. Celem szkolenia jest również przygotowanie ich na pracę z nowym, obecnie wdrażanym przez operatora, systemem WMS oraz na rozwój nowych technologii i usług. Program jest rozłożony w czasie tak, aby managerowie mogli równolegle utrwalać w praktyce pozyskaną wiedzę. Dzięki temu w dłuższej perspektywie będą w stanie wypracować nowe nawyki i sposoby działania.
“Strefa Lidera” opracowana została przez wewnętrznych ekspertów FM Logistic CE. Do współpracy zostały zaproszone także zewnętrzne firmy szkoleniowe. Zdaniem operatora, aby wzmocnić pozytywne doświadczenia zespołów operacyjnych, należy zadbać o ich liderów, dać im narzędzia i wiedzę, żeby profesjonalnie i z łatwością budowali długoterminowe relacje z pracownikami. Uczestnicy programu podzieleni zostali na 10 zespołów, a każde spotkanie odbywa się online. Firma zapewniła dla każdego uczestnika sprzęt IT, aby umożliwić im zdalną formułę kształcenia. Program potrwa do końca czerwca 2021 r., po czym każdy z uczestników uzyska certyfikat ukończenia kursu.
– Pomimo utrudnień, spowodowanych pandemią, zdecydowaliśmy się zorganizować cykl szkoleń „Strefa Lidera” i zaprosić do niego managerów liniowych, stanowiących najliczniejszą grupę kierowniczą w FM Logistic. Jesteśmy firmą zorientowaną na ludzi. Są oni dla nas najważniejszym kapitałem. Wierzymy, że im lepsi managerowie, tym lepsze i bardziej zmotywowane będą ich zespoły, dlatego ten program rozwojowy jest dla nas tak istotny – mówi Blanka Borkowska, HR Director FM Logistic CE.
***
Źródło: materiały prasowe
***
FM Logistic Central Europe jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego we Francji, obecnego dzisiaj na 3 kontynentach, w 14 krajach na świecie. W regionie Centralnej Europy firma działa w 4 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
FM Logistic CE posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 500 pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad 1 000 000 miejsc paletowych, a także flotą ok. 2 500 pojazdów.
Jako czołowy operator logistyczny w regionie, firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla łańcucha dostaw wspierających klientów we wdrażaniu ich strategii omnichannel.
Więcej informacji na temat firmy dostępnych jest pod adresem: https://www.fmlogistic.pl/ oraz https://www.linkedin.com/company/fm-logistic-centraleurope/?viewAsMember=true.