Dodano 7 października 2019 Do

Konferencja in Digital Marketing w Warszawie już 9.10!

grafika do posta Linkedin
Dla każdego uczestnika konferencja nie wygląda tak samo. Każdy podąża własną ścieżką tematów, które tak naprawdę go interesują, a to dzięki 2 równocześnie działającym scenom. To Ty wybierasz, którego tematu chcesz posłuchać i w ten sposób tworzysz swój własny, unikatowy program.

Cała konferencja jest tworzona z myślą, żeby wiele pomysłów/inspiracji/doświadczenia móc przełożyć na różne wymiary.

In DM w całości poświęcone jest  digital marketingowi.

To czas:

-na przyjrzenie się  zmianom, trendom oraz nowym technologiom wspierającym marketing i komunikację.

-dzielenia się zdobytym doświadczeniem, spostrzeżeniami

– dyskusji

Praktycy z Polski i z zagranicy  będą mówili o tematach, w których się specjalizują i którymi zajmują się w codziennej pracy. Będą też otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę Twojej branży a także na możliwość porozmawiania o konkretnych zagadnieniach, które mogą pomóc Twojej firmie.

A teraz jest najlepszy czas, żeby przez 2 dni  – zainspirować się – przemyśleć nowe pomysły – by wrócić i z energia i sukcesami poprowadzić swoje działania marketingowe.


Wśród 35 tematów m.in.: 

  1. – Ja nie śpię, ja myślę! – czyli skąd się biorą pomysły.

 

  1. Plan strategii digital marketingowej.

 

  1. 10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania.

 

  1. Jak dobrze sprzedać temat by zainteresował się nim dziennikarz?

 

  1. E-Commerce in 2019: Getting the basics right

 

  1. Storytelling w komunikacji wizualnej – czyli co zrobić, by obraz był wart tysiąc słów.

 

  1. Od dostawcy do doradcy. Social Selling – nowa rzeczywistość marketera i sprzedawcy.

 

  1. Jaka jest przyszłość marek w social media/digitalu?

 

  1. Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks.
    Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products.
  1. Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT, by budować organiczne zasięgi.