Właśnie ruszyła XIV edycja konkursu „Złote Spinacze”. W tym roku, po raz pierwszy nagrody zostaną przyznane również w kategorii Employer Branding. Wśród nowych kategorii znalazły się także Content Marketing i Custom Publishing.
Konkurs “Złote Spinacze” organizowany jest od 2003 roku przez Związek Firm Public Relations. Ma on charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 50 jurorów.
Nowością w konkursie jest też wprowadzenie dodatkowego sektora, w którym przyznawane będą nagrody – Professional Services. Projekty nominowane w każdym z sektorów oraz kategorii głównych będą mogły otrzymać Brązowy, Srebrny lub Złoty Spinacz. Łącznie nagrody zostaną przyznane w 31 kategoriach konkursowych: 18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych.
Konkurs ma 2 etapy. Kampanie można zgłaszać do 4 sierpnia, do godziny 16.00, zaś Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 2 grudnia w Warszawie.
Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG, która będzie czuwać nad tajnością głosowania oraz zgodnością przebiegu konkursu z regulaminem.
Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie konkursowej.