IMG_20190606_132446.630

Dodano 5 czerwca 2019 Do Aktualności, Wyróżnione

Employer Branding Excellence Awards trafiły do zwycięzców

Employer Branding Excellence Awards, nagrody za najlepsze projekty z obszaru employer branding, trafiły w ręce zwycięzców. W tym roku przyznano je już po raz ósmy. Ideą konkursu organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych.

W tym roku do konkursu wpłynęło 150 zgłoszeń, a nagrody przyznano w siedmiu kategoriach. Do zdobywców głównych nagród trafiły statuetki łucznika, specjalnie zaprojektowane i ręcznie wykonane na tę okazję.

Strategia EB 2019

Zwycięzcą okazała się firma Netguru, wyróżnienia trafiły do firm: Freightliner PL, Eko Okna, McDonald’s Polska i Lidl Polska.

Kampania rekrutacyjna off-line 2019

Za najlepszą kampanię uznano cykl wydarzeń dla mam organizowany przez Capgemini Polska, a wyróżnienia przyznano IKEA Retail, PZU i Toyota Motor Manufacturing Poland.

Kampania internetowa 2019

Najlepszy okazał się AmRest, wyróżniono Budimex, Empik, EY i mBank.

Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019

Nagrody trafiły do dwóch organizacji: Credit Agricole Bank Polska i McDonald’s Polska. Wyróżnienia zdobyły firmy: Data Art, Deloitte Polska, Accenture i Roche Polska.

Innowacja EB 2019

Zwycięzca to PwC, a wyróżnione firmy: Accenture, Capgemini Polska i Solaris Bus & Coach.

Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2019

Zwyciężył Atos Global Delivery Center Polska, a wyróżnienia trafiły do Lidl Polska, Performante, Edge One Solutions i EY.

Strona / Zakładka kariera / Landing page 2019

Za najlepszą uznano stronę DGS Poland, wyróżniono Danone, Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka oraz Aviva.

 

Tagi : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,