Employer Branding Excellence Awards, nagrody za najlepsze projekty z obszaru employer branding, trafiły w ręce zwycięzców. W tym roku przyznano je już po raz ósmy. Ideą konkursu organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych.
W tym roku do konkursu wpłynęło 150 zgłoszeń, a nagrody przyznano w siedmiu kategoriach. Do zdobywców głównych nagród trafiły statuetki łucznika, specjalnie zaprojektowane i ręcznie wykonane na tę okazję.
Strategia EB 2019
Zwycięzcą okazała się firma Netguru, wyróżnienia trafiły do firm: Freightliner PL, Eko Okna, McDonald’s Polska i Lidl Polska.
Kampania rekrutacyjna off-line 2019
Za najlepszą kampanię uznano cykl wydarzeń dla mam organizowany przez Capgemini Polska, a wyróżnienia przyznano IKEA Retail, PZU i Toyota Motor Manufacturing Poland.
Kampania internetowa 2019
Najlepszy okazał się AmRest, wyróżniono Budimex, Empik, EY i mBank.
Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019
Nagrody trafiły do dwóch organizacji: Credit Agricole Bank Polska i McDonald’s Polska. Wyróżnienia zdobyły firmy: Data Art, Deloitte Polska, Accenture i Roche Polska.
Innowacja EB 2019
Zwycięzca to PwC, a wyróżnione firmy: Accenture, Capgemini Polska i Solaris Bus & Coach.
Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2019
Zwyciężył Atos Global Delivery Center Polska, a wyróżnienia trafiły do Lidl Polska, Performante, Edge One Solutions i EY.
Strona / Zakładka kariera / Landing page 2019
Za najlepszą uznano stronę DGS Poland, wyróżniono Danone, Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka oraz Aviva.