Przed chwilą zakończyło się uroczyste rozdanie Employer Branding Excellence Awards – przyznawanych przez HRM Institute nagród za strategie i działania z obszaru budowania marki pracodawcy.
Nagrody, a wraz z wyróżnieniami jest ich w tym roku 11, przyznano w pięciu kategoriach:
- za Doskonałą Strategię Employer Branding jury uznało strategię Deloitte;
- mianem Doskonałej Kampanii Internetowej okrzyknięto kampanię PZU (kampania „Pokaż, jaka jest Twoja #najlepszastrona”, wyróżniono kampanie PwC (projekt „Grasz o staż”) i Synergy Codes („Code Challenge”);
- w kategorii Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline nie przyznano głównej nagrody, wyróżniono UBS (kampania „Check if three keys work”), PZU, Accenture (kampania „Wróciłem bo…”) i State Street Bank (kampania „Praca z widokiem”);
- za Doskonałą Wewnętrzną Kampanię Wizerunkową uznano działania AmRest;
- w najnowszej, funkcjonującej zaledwie drugi rok, kategorii Innowacja Employer Branding zwyciężyła firma Capgemini (kampania „Poczuj miętę”), wyróżnienie uzyskał Luxoft.
Nagrody EB Excellence Awards zostały po raz pierwszy przyznane w 2012 r.