4

Dodano 7 stycznia 2019 Do Aktualności

Employer branding Aviva: tu praca Ci służy

„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – między innymi takim hasłem Aviva chce zachęcać do aplikowania do pracy w swoim warszawskim biurze. W innych wykorzystanych w kampanii sloganach firma podkreśla możliwość skorzystania z dodatkowego urlopu ojcowskiego, atrakcyjną lokalizację biura, program akcji pracowniczych i możliwość pracy zdalnej. Żółte reklamy z nowej kampanii employer branding Aviva pojawiły się między innymi w warszawskim metrze.

– Trend na rynku pracy jest jasny – to pracodawca ma aktywnie poszukiwać i przyciągać kandydatów. W kampanii mówimy więc konkretnie, co oferujemy naszym obecnym i przyszłym pracownikom – nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji, pracę zdalną, globalny plan akcji pracowniczych czy urlop tatusiowy. To tylko niektóre z naszych benefitów. Rodzicom powracającym z urlopów – macierzyńskich, ojcowskich czy rodzicielskich – proponujemy też pełnopłatny, krótszy dzień pracy – mówi o kampanii Monika Kulińska, people director w Avivie.

Kreacje związane z kampanią „Tu praca Ci służy” pojawiły się na billboardach w okolicach tzw. Mordoru i Ronda Daszyńskiego oraz na 8 stacjach pierwszej linii metra. Za kreacje odpowiada agencja VMLY&R, media kupiło Blue449. Kampania obejmuje też działania w mediach społecznościowych.

– Spotykamy się z potencjalnymi kandydatami na targach pracy i praktyk oraz konferencjach. Zapraszamy ich również do naszego biura na dni otwarte, a ostatnio również na nieformalne spotkania z naszym zespołem rekrutacji w nietypowej przestrzeni. W tym roku wprowadziliśmy też zewnętrzny program poleceń pracowniczych „Poleć znajomego”, dzięki któremu osoby spoza firmy mogą otrzymać gratyfikacje za zarekomendowanie kandydatów do procesów rekrutacyjnych. Zatrudniliśmy również Emplobota, dzięki któremu można aplikować do nas na Messengerze – dodaje Monika Kulińska.

 

1

2

3

4

5

 

Materiały prasowe

Tagi : , , , ,