28 marca podczas Gali Finałowej poznaliśmy zwycięzców V edycji Konkursu EB Kreator. W konkursie wzięło udział 79 firm, które zgłosiły aż 148 projektów w siedmiu kategoriach: „zakładka kariera”, „akcja rekrutacyjna”, „ogłoszenie rekrutacyjne”, „kampania w social media”, „kampania employer branding”, „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne” oraz „wewnętrzna kampania employer branding”. Poznajcie zwycięzców!
Zakładka kariera
Wyróżnieni: Cinkciarz.pl, Landingi
Zwycięzca: DGS
Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
Wyróżnieni: Agora, Jeronimo Martins, Arla, Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.
Zwycięzca: IKEA
Kampania w social media
Wyróżnieni: Capgemini Polska, JYSK, PZU, IKEA
Zwycięzca: PwC Polska
Akcja rekrutacyjna
Wyróżnieni: PwC Polska, KMD, Volvo Group, Performante
Zwycięzca: McDonald’s Polska
Kampania employer branding
Wyróżnieni: IKEA, Arla, Fabryki Mebli „FORTE”, PZU
Zwycięzca: PwC Polska
Wewnętrzna kampania employer branding
Wyróżnieni: Santander Bank Polska, Empik, Fabryki Mebli „FORTE”, 10Clouds
Zwycięzca: Dunning Kruger & Associates
Ogłoszenie rekrutacyjne
Wyróżnieni: DHL, AmRest (Starbucks), Chroma, mBank
Zwycięzca: FFW Communication
Nagrodę Jury otrzymał w tym roku LIDL. Jury doceniło przede wszystkim transparentność firmy w obszarze płac.
EB Kreator to konkurs skierowany do pracodawców. Jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy czyli w dziedzinie employer brandingu.