kreator

Dodano 29 marca 2019 Do Aktualności, Wyróżnione

EB Kreator 2018 rozstrzygnięty

28 marca podczas Gali Finałowej poznaliśmy zwycięzców V edycji Konkursu EB Kreator. W konkursie wzięło udział 79 firm, które zgłosiły aż 148 projektów w siedmiu kategoriach: „zakładka kariera”, „akcja rekrutacyjna”, „ogłoszenie rekrutacyjne”, „kampania w social media”, „kampania employer branding”, „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne” oraz „wewnętrzna kampania employer branding”. Poznajcie zwycięzców!

Zakładka kariera

Wyróżnieni: Cinkciarz.pl, Landingi

Zwycięzca: DGS

Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Wyróżnieni: Agora, Jeronimo Martins, Arla, Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.

Zwycięzca: IKEA

Kampania w social media

Wyróżnieni: Capgemini Polska, JYSK, PZU, IKEA

Zwycięzca: PwC Polska

Akcja rekrutacyjna

Wyróżnieni: PwC Polska, KMD, Volvo Group, Performante

Zwycięzca: McDonald’s Polska

Kampania employer branding

Wyróżnieni: IKEA, Arla, Fabryki Mebli „FORTE”, PZU

Zwycięzca: PwC Polska

Wewnętrzna kampania employer branding

Wyróżnieni: Santander Bank Polska, Empik, Fabryki Mebli „FORTE”, 10Clouds

Zwycięzca: Dunning Kruger & Associates

Ogłoszenie rekrutacyjne

Wyróżnieni: DHL, AmRest (Starbucks), Chroma, mBank

Zwycięzca: FFW Communication

Nagrodę Jury otrzymał w tym roku LIDL. Jury doceniło przede wszystkim transparentność firmy w obszarze płac.

EB Kreator to konkurs skierowany do pracodawców. Jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy czyli w dziedzinie employer brandingu.

Tagi : , , ,