badania_i_eb_v2
Wyzwań związanych z budowaniem marki pracodawcy jest sporo: specyfika branży, różne potrzeby grup zawodowych i wymogi rekrutacyjne firm, a także działania konkurencji czy nawet uwarunkowania związane z lokalizacją. Jakie działania podjąć, żeby sprostać potrzebom firmy i zapewnić jej odpowiednich kandydatów? Jak sprawić, by pracownicy czerpali satysfakcję z pracy i byli ambasadorami swojego pracodawcy? To tylko niektóre z pytań, które stawiają sobie w codziennej pracy EB-owcy. Skuteczni stratedzy nie zakładają, że z góry znają na nie odpowiedzi. Dlatego je zadają – pracownikom i kandydatom.Czytaj więcej
entrepreneur-593357_1280
Z najnowszego badania „Workforce View in Europe 2019”, przeprowadzonego przez firmę ADP® wynika, że atrakcyjność freelancingu i samozatrudnienia w Europie maleje. Niemal połowa pracowników (47 proc.) twierdzi, że nie interesują ich te formy zatrudnienia. Czytaj więcej
Fun at work
Niemal 100% ankietowanych w badaniu „Międzynarodowy krajobraz radości w pracy 2019” potwierdziło, że radość w pracy jest dla nich bardzo ważna. Większość z nich wyraziła również gotowość do opuszczenia obecnego pracodawcy w momencie, w którym przestaliby czuć się szczęśliwi w obecnym miejscu zatrudnienia.Czytaj więcej
arrow-945264_1280
By sprawdzić, jak obecnie wygląda stan cyfrowej transformacji i jej wpływu na pracę, efektywność działań i zaangażowanie pracowników, firma badawcza Economist Intelligence Unit (EIU) na zlecenie Citrix przeprowadziła badanie przedstawicieli kadry zarządzającej w Polsce. Czytaj więcej