rekrutacja
Prawda ukryta w liczbach Sytuacja na polskim rynku rekrutacyjnym wygląda następująco: 35% zatrudnionych osób rozważa zmianę pracy, natomiast 62,7% kandydatów postrzega szukanie pracy jako trudne lub bardzo trudne. Jednocześnie 48% procesów rekrutacyjnych trwa dłużej niż planowano. Ile z nich kończy się sukcesem?Czytaj więcej
Eliza Orepiuk-Szymura
Z Elizą Orepiuk-Szymurą z Grupy Muszkieterów, prelegentką konferencji Wizerunek pracodawcy! Employer branding a społeczna odpowiedzialność biznesu, rozmawiamy o roli działań CSR w budowaniu marki pracodawcy.   Czy prowadzenie aktywnych działań CSR pomaga w budowaniu marki pracodawcy? Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jest pracą ciężką i długotrwałą, szczególnie w dzisiejszych czasach. To trudne zadanie, ma jednak kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy i utrzymaniu jej stabilnej pozycji na rynku. Gdy przedsiębiorstwo ma opinię firmy solidnej i odpowiedzialnej, tworzonej przez rzetelnych i kompetentnych pracowników, firmy, której profesjonalizm, uczciwość i zaangażowanie są niepodważalne, wówczas wzbudza zaufanie.Czytaj więcej
Agnieszka Krajnik
Z Agnieszką Krajnik z Provident, prelegentką konferencji Wizerunek pracodawcy! Employer branding a społeczna odpowiedzialność biznesu, rozmawiamy o roli działań CSR w budowaniu marki pracodawcy.   Employer branding i społeczna odpowiedzialność biznesu – to moda czy biznesowa konieczność? Moim zdaniem każda firma, która dba zarówno o obecnych, jak i potencjalnych pracowników, powinna też dbać o kompatybilność działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i budowania marki pracodawcy (employer branding). Oba obszary się przenikają i w obecnych czasach to biznesowa konieczność, jeśli chce się osiągnąć sukces na rynku. Pytanie, jak je prowadzić, by były skuteczne – pozwalały ograniczaćCzytaj więcej
UPS_Międzynarodowy Miesiąc Wolontariatu
Przez cały październik blisko 20 000 pracowników UPS na pięciu kontynentach będzie uczestniczyć w 14. edycji corocznego wydarzenia UPS – Międzynarodowego Miesiąca Wolontariatu. Pracownicy przeznaczą na ten cel 325 000 godzin wolontariatu w ramach ponad 300 wydarzeń w lokalnych społecznościach w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Dalekim Wschodzie oraz na subkontynencie indyjskim, Bliskim Wschodzie i w Afryce (ISMEA).Czytaj więcej
GAPR
IBM zakończył miesięczny program wolontariatu pracowniczego – Corporate Service Corps – w Gliwicach. Przez cztery tygodnie 15 pracowników koncernu pracowało nad przygotowaniem zbioru zaleceń i rekomendacji dla trzech gliwickich organizacji pozarządowych: Górnośląskiej Agencji Przedsiębiorczości i Rozwoju, Stowarzyszenia Animatorów Wszechstronnego Rozwoju Młodzieży oraz Polskiego Klubu Ekologicznego. „Projekt Corporate Service Corps w Gliwicach odzwierciedla nasze zaangażowanie w działania z lokalnymi społecznościami. Angażujemy naszych pracowników do szukania rozwiązań najbardziej palących problemów społecznych, strategicznego rozwoju miast i organizacji,  szczególnie wspierając działania na rzecz poprawy jakości życia mieszkańców. Wykorzystujemy tu te same najlepsze praktyki, któreCzytaj więcej