lightbulb-1875247_1920
Jedyną pewną rzeczą w dzisiejszych czasach jest… ciągła zmiana. Jak się do niej przygotować i jak ochronić organizacje przed ich negatywnym wpływem? Na to pytanie odpowiada David Gram.Czytaj więcej
austin-chan-ukzHlkoz1IE-unsplash
Jakie umiejętności będą ważne w środowisku pracy przyszłości? Jak będzie wyglądało zarządzenia talentami? M.in. na te pytania odpowiada Monica Parker, ekspert w obszarze HR publikująca na łamach Huffington Post i występująca w BBC Worldwide, założycielka HATCH Analytics.Czytaj więcej
Konferencja słodko gorzki - LINKEDIN POST 04
“Słodko-gorzki smak przywództwa” to trzydniowa konferencja, która pokaże świat popandemicznego przywództwa od kuchni. Odbędzie się online w dniach 8-10 września.Czytaj więcej
Z Arturem Czarneckim, Learning Leaderem z McDonald’s Polska, rozmawiamy o tym, jakie wyzwania postawił przed nami koronawirus w obszarze szkoleń i rozwoju.Czytaj więcej
clem-onojeghuo-axoIDVk0ThE-unsplash
Persony to bardzo przydatne narzędzie w strategii komunikacji i wydawać by się mogło, że dobrze przyjęły się w employer brandingu. A jednak całkiem często zdarza się, że są tworzone bardziej z poczucia konieczności, jako jeszcze jeden obowiązkowy element strategii – po czym odkładane na bok, bez większego przełożenia na projekt. Gdzie leży problem?Czytaj więcej