EBS2020_A
Firmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o te relacje, będziemy pozyskiwać kandydatów, którzy będą lepiej dopasowani do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami na dłużej i staną się ambasadorami naszej marki pracodawcy. O relacjach w organizacji porozmawiamy podczas IX edycji konferencji EB Summit, która odbędzie się już 10 września 2020.Czytaj więcej
Masters and Robots_2020
4. edycja konferencji Masters&Robots „Technology & Humanity in a never normal world” odbędzie się online w dniach 22-24 września.Czytaj więcej
you-x-ventures-6awfTPLGaCE-unsplash
Dane uzyskane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności (bo nie mają… sensu). To parafraza credo redakcji The Economist, którą na potrzeby tego artykułu postanowiłam zaaplikować do świata badań jakościowych.Czytaj więcej
coronavirus-4914026_1920
Płatny urlop dla osób w grupie najwyższego ryzyka, zwiększenie liczby pojazdów dowożących pracowników do zakładu, 12 dodatkowych dni wolnych oraz finansowy bonus – to tylko niektóre świadczenia wprowadzone przez firmę Novartis w czasie pandemii. Opowiadają o nich: Agnieszka Stępień – Prezes Zarządu Dywizji Novartis Technical Operations oraz Agata Cicha – Specjalista ds. Personalnych. Pandemia wpłynęła na plany zatrudnieniowe wielu firm. Jak było w państwa przypadku? Agnieszka Stępień – Prezes Zarządu Dywizji Novartis Technical Operations: Działamy w przemyśle, który w czasie pandemii odgrywa szczególną rolę. Zajmujemy się różnymi obszarami opieki zdrowotnej, a nasze leki sąCzytaj więcej
Kaufland_EB_2
Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Sieć chce wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu. W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii. W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Uważnie wsłuchujemy sięCzytaj więcej