Konferencja słodko gorzki - LINKEDIN POST 04
“Słodko-gorzki smak przywództwa” to trzydniowa konferencja, która pokaże świat popandemicznego przywództwa od kuchni. Odbędzie się online w dniach 8-10 września.Czytaj więcej
Z Arturem Czarneckim, Learning Leaderem z McDonald’s Polska, rozmawiamy o tym, jakie wyzwania postawił przed nami koronawirus w obszarze szkoleń i rozwoju.Czytaj więcej
clem-onojeghuo-axoIDVk0ThE-unsplash
Persony to bardzo przydatne narzędzie w strategii komunikacji i wydawać by się mogło, że dobrze przyjęły się w employer brandingu. A jednak całkiem często zdarza się, że są tworzone bardziej z poczucia konieczności, jako jeszcze jeden obowiązkowy element strategii – po czym odkładane na bok, bez większego przełożenia na projekt. Gdzie leży problem?Czytaj więcej
social-media-3758364_1920
VR, AR, deepfake to technologie, które na dobre zadomowiły się w dzisiejszych mediach. Co je zastąpi? Tego dowiecie się z lektury wywiadu z Justinem Hendrixem, dyrektorem wykonawczym NYC Media Lab.Czytaj więcej
keyboard-417090_1920
eRecruiter przeprowadził badanie dot. efektywności rekrutacji wśród profesjonalistów odpowiedzialnych za pozyskiwanie i zatrudnianie nowych pracowników. Z raportu „Efektywność rekrutacji” wynika, że jeszcze przed pandemią aż 90% ankietowanych rekruterów korzystało z systemów typu ATS (applicant tracking systems), by poprawić efektywność prowadzonych działań. Aż 84% z nich zadeklarowało, że odczułoby bardzo dotkliwie brak dostępu do takiego systemu. Jak twierdzą respondenci, systemy te wspierają nie tylko procesy rekrutacyjne, ale również funkcjonowanie wielu obszarów w organizacji.Czytaj więcej