IMG_5316
Niedawno byliśmy na konferencji UNLEASH w Paryżu, która coraz częściej przyciąga naszych rodaków nie tylko w charakterze uczestników, ale także prelegentów. O ambicji tworzenia „A fun place to learn, lead and love” podczas swojej prezentacji opowiedziała Katarzyna Zadrożna z firmy AmRest, z którą udało nam się porozmawiać. EB.PL: Wyróżnikiem kampanii AmRest jest jej motyw przewodni, czyli… radość. Skąd pomysł na podkreślenie właśnie tego tematu? Katarzyna Zadrożna: Faktycznie, mówimy dużo o radości. Może dlatego, że AmRest został założony przez Amerykanina, a oni zawsze mają dużo energii (śmiech). Naszą misją jest wnoszenieCzytaj więcej
businesswoman-in-the-office-1622394
Odsetek kobiet w zarządach firm na całym świecie rośnie, lecz problem parytetu płci w biznesie nadal nie został rozwiązany. Z szóstej edycji raportu „Women in the Boardroom: A Global Perspective”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte wynika, że kobiety zajmują o 1,9 proc. więcej stanowisk w zarządach niż w 2017 roku. Wzrost ten jest jednak wciąż zbyt powolny. W Polsce kobiety stoją na czele 6 proc. spółek giełdowych, stanowią również 13 proc. członków zarządów. Tymczasem według autorów raportu wzrost różnorodności w organizacji przekłada się nie tylko na jej wyniki finansowe, lecz także naCzytaj więcej
Zawody_przyszłości-small
Technologiczne innowacje doprowadziły do całkowitego przeobrażenia rynku pracy. Według raportu Uniwersytetu Oksfordzkiego 47% dzisiejszych zawodów zniknie w ciągu 25 lat. Choć brzmi to pesymistycznie, trzeba podkreślić, że proces digitalizacji stwarza zupełnie nowe szanse. Pojawiają się nowoczesne zawody, bez których firmy nie sprostają wyzwaniom ery cyfrowej i Przemysłu 4.0. Kogo najbardziej poszukują pracodawcy? Data Scientist Nazywani są magikami ze względu na ich umiejętność przewidywania zjawisk  dużym wyprzedzeniem. Za błyskotliwymi analizami stoi jednak nauka, a nie magia. Wiedzę pozyskują w procesie przetwarzania ogromnych ilości danych – na ich podstawie przygotowują odpowiedzi naCzytaj więcej
BSummit_prelegenci_1200_2
Z iloma markami ma do czynienia kandydat do pracy, albo klient? Możemy wymienić przynajmniej cztery: marka pracodawcy, marka produktowa, marka korporacyjna i marka osobista. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Marka staje się dziś najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę kandydatów i klientów. Mocna marka ma znaczenie! Już 21 listopada 2019 roku o marce porozmawiamy na konferencji Brand Summit 2019. Przyjrzymy się jej z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy,Czytaj więcej
ebpl
Wdrażanie zmian w organizacji stanowi wyzwanie. Szczególnie trudne jest to wtedy, gdy zmiany wymagają od pracowników wyjścia ze strefy komfortu i zmiany sposobu wykonywanej dotychczas pracy. Jak przekonać pracowników do korzystania z technologii, która może im pomóc pracować efektywniej, ale jej poznanie wymaga czasu? Znajdźmy zwolenników i zróbmy z nich naszych agentów zmiany. Jesteśmy świadkami cyfrowej rewolucji. Technologia jest dostępna w każdym aspekcie naszego życia. Dostawcy produktów i usług prześcigają się w ofertach, chcąc już nie tylko wyjść naprzeciw naszym oczekiwaniom, lecz także je wyprzedzić i pokazać nam, czego potrzebujemy.Czytaj więcej