zywiec
Gdzie został ukryty tajny składnik cieszyńskiej receptury? Jaką techniką nalewać piwo? Co piją piwosze, a co biromaniacy? Jaką strategię wybrać, żeby sprzedać najwięcej trunku? – na te pytania znają już odpowiedzi studenci, którzy uczestniczyli w projektach Grupy Żywiec. Skąd się biorą tak oryginalne pomysły i jakie umiejętności sprawdzają? Rozmawialiśmy o tym z Wioletą Wąsik, Talent Managerem w Grupie Żywiec. Działania promujące pracę w Grupie Żywiec wyróżniają się na tle aktywności innych firm. Co Państwa motywuje do tego, aby tworzyć innowacyjne projekty dla młodych ludzi? Chcemy zachęcać do pracy z namiCzytaj więcej
barometr-rynku-pracy-4
– Na polskim rynku pracy wchodzimy powoli w etap rynku pracownika. Jego konsekwencją jest coraz większa rywalizacja o największe talenty wśród młodych pracowników, ale również rosnące niedobory w wybranych grupach pracowniczych. W perspektywie kolejnych lat te trendy będą dalej narastać ze względu na wchodzące na rynek pracy kolejne roczniki niżu demograficznego, a co za tym idzie malejącą ilość Polaków w wieku produkcyjnym – twierdzi Olgierd Bałtaki, dyrektor HR Samsung Electronics Poland Manufacturing. Zdanie eksperta potwierdzają wyniki czwartej edycji Barometru Rynku Pracy. Z perspektywy pracownika  sytuacja wygląda dość dobrze. Zdecydowana większośćCzytaj więcej
MEB10-01
Kolejny numer Magazynu Employer Branding właśnie ujrzał światło dzienne. W najnowszym wydaniu skupiliśmy się na employer brandingu wewnętrznym, co nie oznacza, że zabrakło miejsca na jego zewnętrzne formy. Na początek przyglądamy się badaniom dotyczącym corporate wellness, zgodnie z którymi jedynie 3% polskich przedsiębiorstw wdrożyło już takie programy. Następnie Adrian Juchimiuk odpowiada na pytanie, jak rozpoznać organizację, która jest gotowa na zbudowanie pełnej strategii EB, zaś Aneta Tur opowiada o sile poleceń pracowniczych. W tym numerze bierzemy pod lupę także social media, o których mówią Dagmara Pakulska oraz Robert Marczak. JakCzytaj więcej
shutterstock_134535050
ebook_strategia-01
Większość wie, że strategia to podstawa działań employer brandingowych. Gdyby tylko stworzenie planu działania w obszarze marki pracodawcy mogło obejść się bez pytań i wątpliwości… MJCC tworzyło i tworzy wiele strategii: dla małych i dużych firm; dla tych, które zna każdy i dla tych, które kojarzą tylko nieliczni, dla tych, które radziły sobie świetnie i tych, w których trzeba było wszystko poukładać na nowo. Pewną część doświadczenia firma przelała na papier… a w zasadzie monitor i podzieliła się nim w e-booku. Do jego napisania zaproszono też przedstawicielki kilku firm –Czytaj więcej