Marlena Klepacka
Jak zaczęła się twoja przygoda z employer brandingiem? Pójście w stronę EB stało się w pewnym momencie mojej kariery naturalnym krokiem – sporo czasu spędziłam, siedząc po drugiej stronie – pracując w agencjach PR i social media dla polskich i międzynarodowych marek. Zajmowałam się m.in. event marketingiem i współpracowałam z EB-owcami, co dało mi cenne insighty i obudziło we mnie chęć pracy nad wizerunkiem marki w tym kontekście i w dłuższej perspektywie. Wkrótce trafiłam do pierwszej pracy EB i świetnego zespołu, który tę pasję we mnie jeszcze bardziej rozbudził. CzyCzytaj więcej
Biegacze Poland Business Run
Budowa wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie i pracodawcy z wyboru, przyciąganie talentów, pozytywna obecność w mediach, wzrost rozpoznawalności marki i wyróżnienie się na tle konkurencji to tylko niektóre z korzyści wizerunkowych dla firm, które angażują się w inicjatywę Poland Business Run. Ten największy charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety od pięciu lat angażuje pracowników najróżniejszych firm do pomocy innym. Wysiłek wszystkich biegaczy pozwala stanąć na nogi beneficjentom między innymi Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty i innym potrzebującym, którzy jeszcze o własnych siłach pobiec nie mogą. Od początku istnienia inicjatywy, w całejCzytaj więcej
rozmowa rekrutacyjna
Z badania, w którym udział wzięło 1700 użytkowników serwisu InterviewMe wynika, że procesy rekrutacyjne w firmach nie spełniają oczekiwań młodych. Na czym najbardziej zależy kandydatom w kontakcie z potencjalnymi pracodawcami? Z badań wynika, że dla 72% kandydatów najważniejszym źródłem informacji o firmie jest ogłoszenie o pracę, zaś aż 65%  badanych poszukuje informacji o firmie na oficjalnych stronach internetowych pracodawcy, warto więc dopracować stronę firmową oraz uzupełnić ofertę pracy o informacje poszukiwane przez kandydatów. Na czwartym miejscu wśród wskazań znalazły się opinie znajomych, wyprzedzając oficjalne profile pracodawców w mediach społecznościowych. 2/3 badanych przegląda również nieoficjalne kanały – foraCzytaj więcej
PBR rozgrzewka
Wzrost zaufania do firmy, budowanie relacji z władzami miast, integracja ze społecznością lokalną i zwiększenie zaangażowania pracowników – to tylko niektóre korzyści, jakie daje firmom udział w Poland Business Run. Pozytywny wizerunek największego charytatywnego biegu biznesowego w Polsce i skojarzenia z nim związane przenoszą się też na przedsiębiorstwa, które tworzą inicjatywę.  Poland Business Run to charytatywna sztafeta, który od pięciu lat angażuje pracowników najróżniejszych firm do pomocy innym. Wysiłek biegaczy pozwala stanąć na nogi beneficjentom między innymi Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty i innym potrzebującym. Od początku istnienia inicjatywy, wCzytaj więcej
women in business
Bez względu na to, czy jesteście już rodzicami czy dopiero planujecie nimi zostać, warto zastanowić się, jak zadbać o work-life balance w tym wymagającym okresie życia. Na to pytanie próbowali odpowiedzieć pracownicy katowickiego i wrocławskiego oddziału IBM podczas czerwcowego „Parents & Children Week”.   Już po raz kolejny wrocławsko-katowicka grupa „Women in Business”, zrzeszająca kobiecą część firmy, zorganizowała całotygodniowe wydarzenie, którego celem była integracja oraz wsparcie pracowników IBM w zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i rodzinnym.   „Często obiegowe opinie o korporacjach skupiają się na konieczności realizacji KPIów, spełnianiu targetówCzytaj więcej