Marcin Zabrzański
O tym, jaka jest rola HR Business Partnera, rozmawiamy z Marcinem Zabrzańskim, HR Business Partner Lead w Motorola Solutions Polska. Wywiad powstał we współpracy z organizatorami podyplomowych studiów „Talent Management in Tech Companies”, które będą realizowane na krakowskiej AGH.   Jakie są główne zadania HR Business Partnera w waszej organizacji? HR Business Partner ma być głównym odpowiedzialnym za sprawy dotyczące polityki personalnej danego departamentu. Spaja działania z wielu obszarów HR (employer branding, rekrutacja, selekcja, płace i świadczenia dodatkowe, rozwój pracowników, rotacje, programy liderskie, programy motywacyjne, sprawy dyscyplinarne, zwolnienia indywidualne i grupowe, monitorowanie odejśćCzytaj więcej
Ewa Fijołek
O tym, jaka jest rola HR Business Partnera, rozmawiamy z Ewą Fijołek, HR Partnerem Biznesowym w Orange Polska. Wywiad powstał we współpracy z organizatorami podyplomowych studiów „Talent Management in Tech Companies”, które będą realizowane na krakowskiej AGH.   Jakie są główne zadania HR Business Partnera w waszej organizacji? Struktura HRBP w Orange została wdrożona w 2008 roku i trudno mi już sobie przypomnieć, jak było, gdy nie było tej funkcji. Misja i zadania HRBP przez ten czas ewoluowały. Dziś mówimy, że misją stanowiska HR BP jest kompleksowe wsparcie i doradztwo wCzytaj więcej
Modern Employer_2016
Modern Employer to doskonała okazja dla decydentów w obszarach zarządzania i HR do zapoznania się z najnowszymi trendami w dziedzinie budowania zaangażowania, nowych technologii i adaptacji kultury start-upów – aby wspierać innowacyjność i napędzać wzrosty. Zaprezentowane zostaną rozwiązania, które wspierają firmy w budowaniu angażujących i otwartych organizacji, a w efekcie osiąganiu wysokich wyników biznesowych. Forum odbędzie się w dynamicznej, TED-owej, formule pozostawiającej przestrzeń na wymianę doświadczeń i networking.Czytaj więcej
Firmy rodzinne jako miejsce pracy - infografika
Prawie 2/5 młodych Polaków chętniej wybrałoby na swojego pracodawcę firmę rodzinną – wynika z raportu „Wizerunek firm rodzinnych jako pracodawcy”, przygotowanego na podstawie badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Grupy On Board Think Kong, we współpracy ze Stowarzyszeniem Inicjatyw Firm Rodzinnych oraz Instytutem Biznesu Rodzinnego. Jak wynika z raportu, biznesy rodzinne są dobrze postrzegane przez osoby w wieku 25-34 lata. Młodzi deklarują, że to dobre miejsca pracy ze względu na stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia, mniejsze ryzyko występowania konfliktów i niską stopę formalizacji. Jednocześnie wyniki badania pokazują też, że pracodawcy powinni zwrócić szczególną uwagę na potrzeby odbiorców w procesie rekrutacji iCzytaj więcej
star
14 września br. w trakcie konferencji HR Camp rozdano statuetki EB Stars – nagrody dla firm prowadzących działania z obszaru employer branding. Zwycięzców wyłoniono w dziesięciu kategoriach konkursowych. Łącznie organizatorzy otrzymali 68 zgłoszeń od 29 organizacji. Za najlepszą kampanię EB z budżetem poniżej 100 tys. złotych jury uznało kampanię Accenture (wyróżnienia zdobyły Costa i Agora), w kategorii kampanii z budżetem powyżej tej samej kwoty triumfował mBank (wyróżnienia przypadły firmom Deloitte i PZU). Najlepsze działania wewnętrzne zdaniem jurorów poprowadziła Costa (wyróżnienia dla firm Bosch i Skanska). Za najlepsze wykorzystanie mediów społecznościowych nagrodzonoCzytaj więcej