Unleash_startup stage
Podczas październikowej edycji Unleash, która odbyła się w Amsterdamie, mieliśmy okazję spotkać się z czterema polskimi startupami z obszaru HR Tech. Codility, Emplocity, HCM Deck i Remote-how – każdy z nich odpowiada na wyzwania, z którymi aktualnie mierzy się rynek pracy i pracodawcy.Czytaj więcej
HRD_Summit-UK_2019_506x353-UK
Motywem przewodnim brytyjskiej odsłony HRD Summit jest hasło „świadoma organizacja”.Czytaj więcej
person-802090_1280
Pracownikom w Polsce w coraz większym stopniu zależy na elastycznym czasie pracy (81%) i możliwości pracy zdalnej (76%) nawet kosztem braku stałego miejsca w biurze. Wprawdzie z roku na rok firmy chętniej stawiają na ruchomy czas pracy, ale praca z domu nadal pozostaje dostępna głównie dla freelancerów – grafików, specjalistów i programistów IT czy copywriterów.Czytaj więcej
Jonas Kjellberg
„Nienawidzę porażek, ale lubię ryzykować i zdaję sobie sprawę, że aby odnieść sukces, muszę podjąć ryzyko. Jeśli go nie podejmiesz, musisz pamiętać, że potencjał wzrostu twojej organizacji jest ograniczony” – Jonas Kjellberg, jeden ze współzałożycieli Skype. Zmiana istniejących struktur Zachodzący na naszych oczach rozwój technologiczny jeszcze nigdy tak bardzo nie wpływał na sposób myślenia o organizacjach, a co za tym idzie – na ich konkurencyjność. Coraz częściej to właśnie ten czynnik warunkuje poziom zysków, kształtuje kulturę organizacyjną, a przede wszystkim wpływa na wiedzę oraz umiejętności pracowników. Szybkie zmiany mogą staćCzytaj więcej
4
„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – między innymi takim hasłem Aviva chce zachęcać do aplikowania do pracy w swoim warszawskim biurze. W innych wykorzystanych w kampanii sloganach firma podkreśla możliwość skorzystania z dodatkowego urlopu ojcowskiego, atrakcyjną lokalizację biura, program akcji pracowniczych i możliwość pracy zdalnej. Żółte reklamy z nowej kampanii employer branding Aviva pojawiły się między innymi w warszawskim metrze.Czytaj więcej