BSummit_prelegenci_1200_2
Z iloma markami ma do czynienia kandydat do pracy, albo klient? Możemy wymienić przynajmniej cztery: marka pracodawcy, marka produktowa, marka korporacyjna i marka osobista. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Marka staje się dziś najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę kandydatów i klientów. Mocna marka ma znaczenie! Już 21 listopada 2019 roku o marce porozmawiamy na konferencji Brand Summit 2019. Przyjrzymy się jej z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy,Czytaj więcej
ebpl
Wdrażanie zmian w organizacji stanowi wyzwanie. Szczególnie trudne jest to wtedy, gdy zmiany wymagają od pracowników wyjścia ze strefy komfortu i zmiany sposobu wykonywanej dotychczas pracy. Jak przekonać pracowników do korzystania z technologii, która może im pomóc pracować efektywniej, ale jej poznanie wymaga czasu? Znajdźmy zwolenników i zróbmy z nich naszych agentów zmiany. Jesteśmy świadkami cyfrowej rewolucji. Technologia jest dostępna w każdym aspekcie naszego życia. Dostawcy produktów i usług prześcigają się w ofertach, chcąc już nie tylko wyjść naprzeciw naszym oczekiwaniom, lecz także je wyprzedzić i pokazać nam, czego potrzebujemy.Czytaj więcej
Congress PMI 1200x628
XIV Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter, odbędzie się w Warszawie, 18-20.11.2019 w hotelu Sound Garden.  Go Beyond Project Management to motyw przewodni trzech dni wypełnionych prelekcjami i warsztatami. Na kongresie swoje prelekcje zaprezentują m.in. Susanne Madsen, Americo Pinto oraz Peter Ivanov. Prelekcje zostaną zaprezentowane w 3 ścieżkach tematycznych. Podczas ostatniego dnia Kongresu odbędą się 3 warsztaty: – PMO-CP® Certification course – wyjątkowa możliwość uzyskania certyfikacji w Polsce, – Design Thinking – jak projektować idealne produkty, – Eventworking – pokazuje rozwiązania networkingu podczas eventów. Bądź jednym z 400 uczestników, czerp energię, pomysłyCzytaj więcej
image_processing20191024-30013-15du8oo
Każdego roku na rynek pracy wkracza blisko 350 000 absolwentów szkół wyższych. Jednocześnie rosnąca liczba uczelni oraz nowe kierunki studiów powodują, że w procesie rekrutacji wyższe wykształcenie z roku na rok traci na znaczeniu. Na co współcześnie najbardziej zwracają uwagę rekruterzy? Czy tytuł magistra zupełnie stracił swoją wartość? Na te i inne pytania odpowiada Sebastian Popiel – współzałożyciel firmy People. Dyplom dyplomowi nierówny Wielu firmom zarzuca się często, że w ogłoszeniach o pracę zamieszczają wymóg posiadania dyplomu wyższej uczelni wyłącznie z przyzwyczajenia, podczas gdy w procesie rekrutacji ma on późniejCzytaj więcej
TalentAlpha na UNLEASH
Po raz pierwszy w historii zwycięzcą tej prestiżowej rywalizacji został polski startup.Czytaj więcej