arrow-2886223_1920
Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa – rynek mierzy się z wyzwaniami, o jakich wcześniej nie było mowy. Wydawać by się mogło, że w takiej sytuacji budowanie wizerunku pracodawcy może spać na dalszy plan – ale nic bardziej mylnego. Employer branding wciąż jest ważny, co wyraźnie widać po rekordowej liczbie zgłoszeń – 78 firm przesłało łącznie 123 prezentacje. Każdej z nich przyjrzała się kapituła konkursu i podczas burzliwych obrad wyłoniła laureatów. Oto oni: Employer branding – kampania wizerunkowa Nagroda główna: Arla Global Shared Services Wyróżnienia: Nokia Solutions and Networks Wyróżnienie: Coca-ColaCzytaj więcej
team-spirit-2448837_1920
Twoja dotychczasowa praca już Cię nie satysfakcjonuje? Czujesz wypalenie zawodowe i chciałbyś się przebranżowić? Programowanie, księgowość, własna działalność, a może… fundraising? To jedyny zawód, w którym poczujesz niezależność, a przy tym możesz profesjonalnie czynić dobro. Zaciekawiony? Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu we współpracy z agencją PR Inspiration rusza z kampanią „Be a fundraiser & do more” promującą zawód fundraisera. Jak mówi Robert Kawałko, Prezes Stowarzyszenia: Naszym celem jest edukacja społeczeństwa na temat zawodu fundraisera. Mamy świadomość, że nie jest to powszechnie znana profesja, a uważamy, że warto by o takiej możliwości rozwoju kariery usłyszały wszystkie osoby zastanawiająceCzytaj więcej
internet-1593358_1920
Uchodzi za najbardziej znany na świecie portal o charakterze stricte biznesowym. Mimo tego, że coraz częściej pojawiają się na nim tematy lifestylowe, to wciąż kojarzy się z miejscem w sieci obfitym w wartościowe treści. Mowa oczywiście o LinkedInie, który z roku na rok zyskuje coraz większą popularność na polskim rynku. Jeśli jeszcze nie należysz do grona tych pracodawców, którzy postawili na konto firmowe na tej platformie społecznościowej, czym prędzej sprawdź, co cię omija! Co z tą Polską? Już nie tylko pracownicy, ale coraz częściej także pracodawcy dostrzegają ogromny potencjał, któryCzytaj więcej
video-conference-5230746_1920
W sierpniu 2020 odbyło się badanie, które zostało przeprowadzone przez zespół badawczy Carrotspot (MC2 Innovations) przy współpracy Hays Poland i partnera merytorycznego Uniwersytetu SWPS. Jednym z celów badania było zbadanie czy zmiana trybu pracy ze stacjonarnego na zdalny oddziałuje na efektywność i produktywność w pracy. Połowa badanych zadeklarowała, że nie pracowała przed epidemią zdalnie. Natomiast obec­nie większość respondentów (64%) pracuje zdalnie pięć dni w tygodniu lub więcej. Aby dokładniej zanalizować ten czynnik i jego wpływ na kluczowe wskaźniki istotne dla środowiska pracy, przeprowadziliśmy analizę korelacji. Istotne związki pomiędzy zmiennymi pokazują,Czytaj więcej
survey-1594962_1920
Ankiety on-line są najszybszym narzędziem, dzięki któremu w łatwy sposób zbierzemy dużą ilość danych, praktycznie gotowych do analizy. W internecie można dotrzeć do dużej liczby respondentów i – co najważniejsze – uzyskać informacje, które czasem ciężko zdobyć innymi metodami (np. na pytanie o oczekiwania finansowe ankietowani chętniej odpowiedzą w anonimowej ankiecie niż w bezpośrednim wywiadzie). Dzięki dużej liczbie programów i stron internetowych bardzo proste stało się również tworzenie ankiet. Ankiety on-line wykorzystywane są do badania konsumentów, pracowników wewnątrz firm, a nawet do zbierania danych do prac dyplomowych na studiach. Niestety w związku z ich popularnością i łatwością tworzenia, bardzo często można spotkać się ze źle skonstruowanymi kwestionariuszami, zawierającymi wiele błędów. Jaka zatem powinna być ankieta? Poniżej postaram się odpowiedzieć na to pytanie.   Jest krótka iCzytaj więcej