IT Wellbeing Brunch
Czym jest wellbeing – o tym większość branży HR już wie, a przynajmniej zna jego założenia. Jednak 27 września każdy HR’owiec rekrutujący do branży IT będzie mógł dowiedzieć się znacznie więcej podczas pierwszego spotkania dedykowanego dobrostanowi pracowników w firmach IT. Trwają zapisy na IT Wellbeing Brunch. O wellbeingu mówi się coraz więcej i coraz głośniej. Pracodawcy są już świadomi faktu, że jest to skuteczna metoda na przyciągnięcie i utrzymanie najlepszych pracowników. To szczególnie ważne w branży IT, która rozwija się bardzo prężnie i w której rekrutacja prowadzona jest nieustannie. SpecjaliściCzytaj więcej
Joanna Heidtman - Praktycy Różnorodności @Henkel
Drugie spotkanie z cyklu „Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie”, które odbyło się 30 sierpnia, poświęcone było rozwiązaniom ukierunkowanym na zwiększanie poziomu szczęścia i dobrostanu pracowników. A że jest to temat ściśle związany z pozyskiwaniem i utrzymaniem pracowników oraz budowaniem marki pracodawcy, na spotkaniu nie mogło zabraknąć redakcji EmployerBranding.pl. Dzielimy się z naszymi czytelnikami wnioskami z prezentacji wprowadzającej dr Joanny Heidtman oraz z sesji panelowej, w której udział wzięli dr Joanna Heidtman, Bogumiła Głownia (Ikea Retail), Adam Targowski (Skanska) i Rafał Mikołajczyk (Benefit Systems) i prowadząca dyskusję Dorota Strosznajder z firmy Henkel Polska.Czytaj więcej
masters
Przy okazji kolejnej edycji konferencji Masters&Robots mieliśmy okazję porozmawiać z Jowitą Michalską  – prezesem Digital University, fundacji zajmującej się rozwojem strategicznych kompetencji cyfrowych, współpracującej z Harvard Business School, Stanford University, MIT oraz wieloma niezależnymi prelegentami i wykładowcami z całego świata. Fundacja jest organizatorem konferencji Masters&Robots, podczas której w pierwszej edycji pojawiło się 35 wykładowców z 3 różnych kontynentów. Jak będzie tym razem? Jowita zdradziła nam kilka smaczków. Podobno Masters&Robots to wydarzenie dla tych, którzy myślą przyszłościowo i w nadchodzącej dekadzie chcą uczynić swój biznes konkurencyjnym? Co wyróżnia wasze wydarzenie na tleCzytaj więcej
siła 1200x6283
Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty to: Najlepsza kampania employer branding Najlepsza inicjatywa „out of the box” Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding Najlepszy proces rekrutacyjny Innowacja w rekrutacji – candidate interaction Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program) Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników Najlepszy program zarządzania talentami Pracownik 50+ Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsówCzytaj więcej
Rebelki_2 fot. Henkel
Zakończyła się pierwsza edycja programu społecznego Rebelki, prowadzonego przez firmę Henkel Polska we współpracy z platformą edukacyjną Zwolnieni z Teorii. W ramach tej inicjatywy, 20 nastoletnich uczestniczek przy wsparciu mentorek z Henkla, zrealizowało pięć autorskich projektów społecznych. Celem programu Rebelki jest rozwijanie postaw liderskich wśród młodych, aktywnych społecznie dziewczyn, a przez to inicjowanie zmiany społecznej. Program skierowany jest do młodych liderek, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia w realizacji inicjatyw społecznych. Uczestniczki programu tworzą 4 osobowe zespoły, w których wspólnie realizują projekty społeczne. W tym zadaniu wspierają je mentorkiCzytaj więcej