sila_przyciagania_680x380

Dodano 6 lipca 2016 Do Aktualności, Wyróżnione

Zmierz swoją siłę przyciągania

Prowadzisz działania employerbrandingowe dla swojej organizacji? Chcesz je porównać z akcjami innych i zawalczyć o nagrody dla firm, które w najlepszy sposób dbają o własne marki pracodawców? Weź udział w nowym konkursie „Siła przyciągania”.

Konkurs powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service i PwC. Organizatorzy nagrodzą firmy, które potrafią przyciągać kandydatów, wdrażać ich do pracy, a także w najlepszy sposób dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Na nagrody mają szanse nie tylko duże korporacje, ale i mniejsze firmy czy start-upy.

Zgłoszenia przyjmowane są w dziewięciu kategoriach:

Kampanie employer branding:

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
  • Najlepsza inicjatywa out of the box
  • Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding

Proces rekrutacji:

  • Employer branding w procesie rekrutacji
  • Innowacja w rekrutacji – candidate interaction

Retencja:

  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami

Dodatkowo jury przyzna tytuł Master Championa – otrzyma go firma, która wyróżni się w większości kategorii.

Zwycięzców poznamy w październiku. Termin zgłoszeń upływa 30 września 2016 r. Szczegóły na temat konkursu można znaleźć na stronie Siła Przyciągania.

Tagi : , , , , , , ,