Siła Przyciągania
hgh

Dodano 9 Wrzesień 2016 Do Aktualności, Publikacje, Wyróżnione

Trzynastka w piątek bywa szczęśliwa!

Przygotowaliśmy dla Was niespodziankę na koniec lata – trzynasty numer naszego Magazynu Employer Branding. Każdą z 60 stron wypełniliśmy świeżymi newsami z employerbrandingowego świata, treściwymi poradnikami i opisami najciekawszych case studies z ostatnich miesięcy.

Na początek, by tradycji stało się zadość, przygotowaliśmy dla Was przegląd nagród i rankingów. Na kolejnych stronach Magdalena Mardosz opowiada o employer brandingu według State Street, Magdalena Daniłoś radzi, jak wykorzystać wideo w rekrutacji i nie tylko, a Katarzyna Perłowska podpowiada, jak zintegrować różnorodny pokoleniowo zespół. Dalej Martyna Oczki z Comarchu dzieli się z nami wskazówkami na temat budowania marki pracodawcy poprzez program stażowy, zaś Katarzyna Deląg mówi o tym, jak w Synergy Codes shakowano tradycyjny system rekrutacyjny.

O powroty do pracy wypytaliśmy Mateusza Trojanowskiego z Accenture. Podobny temat, choć w nieco innym kontekście, przedstawiła Katarzyna Grzelak z Grupy PZU, opowiadając o Dniu Otwartym dla mam.

Nie boimy się trudnych tematów, więc z załogą STX Next spotkaliśmy się, by porozmawiać o pieniądzach i pokazać payroll bez tajemnic, a z Fundacją Integracja i Agencją Walk o tym, dlaczego warto zatrudniać pracowników z niepełnosprawnościami.

W najnowszym numerze MEB-u nie zabrakło również egzotyki, wybraliśmy się bowiem do Japonii, by opowiedzieć Wam o nietypowej rekrutacji na praktyki. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o Operę, której wnętrza możecie podziwiać na ostatnich stronach.

Już nie możecie się doczekać? Zajrzyjcie do środka!

MEB13_okladka

Tagi : , , , ,