EBS_1200x628_4

Dodano 25 kwietnia 2018 Do Aktualności, Badania i raporty, Wyróżnione

Trzy inicjatywy, w których powinien wziąć udział EB-owiec z krwi i kości

Coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę z tego, że employer branding ma znaczenie, i chce zadbać o markę swojej firmy jako pracodawcy. Aby być na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku, sprawdź poniższe inicjatywy, które już na stałe wpisały się w employerbrandingowy kalendarz. Weź udział w badaniu Employer Branding w Polsce 2018, zgłoś projekt w w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2018 i już dziś zarezerwuj czas 7 czerwca na konferencję Employer Branding Summit 2018.

Konferencja EB Summit 2018

Konferencja EB Summit 2018 od lat gromadzi praktyków i miłośników employer brandingu, którzy chcą być na bieżąco z wiedzą, trendami i najlepszymi praktykami w EB. Motywem przewodnim siódmej edycji konferencji, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie, będą Relacje Human to Human w employer brandingu.

Zewsząd słyszymy o sztucznej inteligencji, która zastępuje pracowników, o botach, automatyzacji i innych nowinkach technologicznych. To ważne zjawiska, usprawniające pracę w wielu dziedzinach (w tym w EB), jednak employer branding na miarę dzisiejszych czasów powinien opierać się na mocnych relacjach z kandydatami i pracownikami, którzy coraz częściej poszukują ludzkiej twarzy pracodawcy. O tym porozmawiamy w czasie wydarzenia.

Co na konferencji?
– inspirujące wystąpienia najlepszych ekspertów i praktyków, m.in. Richarda Mosley’a, Grzegorza Miłkowskiego, Katarzyny Młynarczyk, Anny Macnar, Katarzyny Zadrożnej,
– premiera Raportu Employer Branding w Polsce 2018,
– najnowsze trendy, inspiracje, praktyczne rozwiązania, narzędzia,
– Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018 – wręczenie nagród oraz prezentacja nagrodzonych projektów

Sprawdź program i zarejestruj się: www.employerbrandingsummit.pl.

W drugim dniu konferencji i w kolejnych tygodniach odbędą się warsztaty, które pozwolą na poszerzenie wiedzy zdobytej na konferencji – do wyboru masz 5 tematów.

Skorzystaj przy rejestracji z kodu EBPL20 i zapłać 20% mniej!

Badanie Employer Branding w Polsce 2018

Jeśli zajmujesz się employer brandingiem, pewnie spotkałeś się z Raportem Employer Branding w Polsce, który pokazuje jak wygląda polski employer branding i jak zmienia się na przestrzeni ostatnich lat.
Właśnie trwa siódma edycja badania Employer Branding w Polsce – podziel się opinią i dołóż własną cegiełkę do raportu! Biorąc udział w badaniu możesz wygrać m.in.: wejściówkę na EB Summit 2018 oraz wejściówkę na wybrany warsztat EB.

Przejdź do ankiety.

Konkurs EBEA 2018

Do udziału w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2018 zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od czerwca 2017 do maja 2018 prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników, i którzy chcą być inspiracją dla innych.

Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach:
1. Strategia Employer Branding
2. Kampania Internetowa
3. Kampania Rekrutacyjna Offline
4. Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
5. Innowacja Employer Branding
6. Film rekrutacyjny/wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery/Landing page

Termin zgłaszania prac upływa 15 maja 2018 r.

Ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii będzie miało miejsce w czasie konferencji EB Summit 2018.

Dowiedz się więcej i pobierz zgłoszenie: www.employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea/.

Tagi : , , , ,