workplace-1245776

Dodano 29 stycznia 2018 Do Aktualności, Wyróżnione

Studia podyplomowe Nowoczesny Employer Branding

Już w marcu startuje nowy kierunek studiów podyplomowych we wrocławskiej Wyższej Szkole Handlowej – Nowoczesny Employer Branding. Do tej pory żadna z uczelni na Dolnym Śląsku nie miała go w ofercie, a zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie rośnie. Rekrutacja trwa.

Dziedzina Employer Branding pojawiła się w naszej świadomości już dawno. Jednak początkowo była traktowana jak trend wyznaczający ogólny kierunek działań. Z biegiem czasu okazało się, że usystematyzowanie tych działań przynosi realne korzyści. Zaczęto więc poświęcać coraz więcej uwagi zagadnieniu EB, czego efektem są dziś studia kierunkowe w tej dziedzinie.

Wrocławska Wyższa Szkoła Handlowa rozszerza swoją ofertę o kierunek Nowoczesny Employer Branding. – To kolejne studia na naszej uczelni, które powstały w odpowiedzi na sytuację rynkową
i zapotrzebowanie na specjalistów z konkretnym bagażem kwalifikacji
– mówi Dariusz Socha z Wyższej Szkoły Handlowej. – Przed podjęciem decyzji o uruchomieniu kierunku poddaliśmy analizie potrzeby biznesowe firm, naszych partnerów biznesowych oraz zainteresowanie Employer Brandingiem potencjalnych studentów. W obu przypadkach wskaźniki były bardzo wysokie więc podjęliśmy decyzję o uruchomieniu kierunku zwracając uwagę na bardzo praktyczny jego wymiar i odpowiedni dobór kadry prowadzącej. Tak samo zrobiliśmy uruchamiając kierunek Manager eCommerce, który ma już swoją kolejną edycję – dodaje Agnieszka Pająk, opiekun merytoryczny kierunku.

W działania z zakresu Employer Branding inwestuje coraz więcej firm. Wobec osób, które te działania prowadzą, stawia się z kolei coraz wyższe wymagania. Odpowiedzią na ten stan rzeczy jest program nowego kierunku, w którym ujęto takie przedmioty jak: Internal i external EB, Projekty EB – jak planować i rozliczać, Social recruitment / EB w social media, Mobile recruitment czy Design i nowe technologie w EB. Zajęcia dostarczą wiedzy z zakresu projektowania i realizacji procesów Employer Branding, ale najważniejsze jest to, że będą miały charakter praktyczny. Studenci poznają narzędzia przydatne w projektowaniu, realizacji, analizie i interpretacji poszczególnych działań, dowiedzą się jak planować strategię wewnętrznego oraz zewnętrznego EB, nauczą się dokonywać pomiarów skuteczności swoich działań.

Nowoczesny Employer Branding to kierunek studiów, który w szczególności zainteresuje specjalistów oraz menadżerów działów HR, EB i komunikacji. Powstał z myślą o osobach, które są zaangażowane
w proces rekrutacji lub też są odpowiedzialne za budowanie marki pracodawcy.

Otwarcie nowego kierunku przez Wyższą Szkołę Handlową wiązało się z koniecznością zbudowania solidnej podstawy planowanego przedsięwzięcia, czyli nawiązaniem współpracy z ekspertami w branży Employer Branding. Świadomość wagi tematu zaowocowała zebraniem wykwalifikowanej kadry specjalistów, którzy obejmą role wykładowców. Do współpracy zaproszono też firmy takie jak Volvo, AmRest, Mall.pl, Limango Polska, Exact Systems czy MJCC, GrowHR i BardzoHR. Patronatu medialnego udzieliły z kolei redakcje Online Marketing, Nowy Marketing, HRNews.pl oraz EmployerBranding.pl.

Uruchomienie studiów na kierunku Nowoczesny Employer Branding to ekscytujące wydarzenie w życiu uczelni. Cieszę się, że właśnie na Wyższej Szkole Handlowej uda się to zrobić gromadząc wybitnych ekspertów w tej dziedzinie. To dowód na to, że potrafimy reagować na zmiany zachodzące w biznesie – dodaje A. Pająk.

Studia podyplomowe na kierunku Nowoczesny Employer Branding w Wyższej Szkole Handlowej startują pod koniec marca 2018 r. Przewidziane są dwa semestry.
Rekrutacja jest już otwarta.

Szczegóły tutaj

Tagi : , , , ,