siła przyciągania

Dodano 27 Wrzesień 2017 Do Aktualności

Siła Przyciągania: więcej czasu na napisanie zgłoszeń

Organizatorzy konkursu „Siła przyciągania” („Puls Biznesu”, Grupa Work Service, PwC i Orange Polska) poinformowali o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń od pracodawców, którzy chcą zawalczyć o nagrody dla najlepszych polskich projektów employerbrandingowych. Termin przesunięto o tydzień, z 1 na 8 października br.

W konkursie wyłonione zostaną najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia employerbrandingowe, zarówno te które mają na celu przyciągnięcie kandydatów, jak i te nastawione na zatrzymanie w firmie utalentowanych pracowników. Poszukiwane są firmy, które rozumieją potrzebę budowy wizerunku pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Zgłoszenia przyjmowane są w aż dziesięciu kategoriach: kampania employer branding, kampania employer branding dla milenialsów, inicjatywa „out of the box”, niskobudżetowa inicjatywa employer branding, proces rekrutacyjny, innowacja w rekrutacji – candidate interaction, program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program), inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników, program zarządzania talentami oraz HR Tech. Konkurs jest otwarty nie tylko dla największych korporacji, ale i mniejszych firm czy start-upów.

W ubiegłorocznej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji. Nagrodzono m.in. Luxoft, Capgemini, Grupę PZU i Future Processing. Laureatów poznamy w listopadzie. Nasz portal jest patronem medialnym konkursu. Więcej na stronie: silaprzyciagania.pl.

Tagi : , ,