siła przyciągania

Dodano 14 lipca 2017 Do Aktualności, Wyróżnione

Siła przyciągania: sprawdź magnetyzm twoich działań EB

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.

Jury konkursu wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia employerbrandingowe, zarówno te które mają na celu przyciągnięcie kandydatów, jak i te nastawione na zatrzymanie w firmie utalentowanych pracowników. Poszukiwane są firmy, które rozumieją potrzebę budowy wizerunku pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Zgłoszenia przyjmowane są w aż dziesięciu kategoriach: kampania employer branding, kampania employer branding dla milenialsów, inicjatywa „out of the box”, niskobudżetowa inicjatywa employer branding, proces rekrutacyjny, innowacja w rekrutacji – candidate interaction, program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program), inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników, program zarządzania talentami oraz HR Tech. Konkurs jest otwarty nie tylko dla największych korporacji, ale i mniejszych firm czy start-upów.

W ubiegłorocznej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji. Nagrodzono m.in. Luxoft, Capgemini, Grupę PZU i Future Processing. Na zgłoszenia w tegorocznej edycji jest czas do 1 października. Laureatów poznamy w listopadzie. Nasz portal jest patronem medialnym konkursu. Więcej na stronie: silaprzyciagania.pl.

Tagi : , , , , , , ,