RMAS 2016 FINALIST

Dodano 4 maja 2016 Do Aktualności, Wyróżnione

Polska kampania z nominacją w RMAS!

Kampania employerbrandingowa firmy Capgemini „Poczuj miętę”, opracowana we współpracy z agencją MJCC, została nominowana w kategorii Best Outdoor Campaign prestiżowego międzynarodowego konkursu Recruitment Marketing Awards.

O projekcie pisaliśmy wcześniej. Była to pierwsza w Polsce kampania employerbrandingowa wykorzystująca aromamarketing oraz inne niestandardowe działania pobudzające zmysły i trwała od września do grudnia 2015 r. Została już nagrodzona w polskim konkursie ABSL Diamonds.

Nagrody The Recruitment Marketing Awards są przyznawane od 1980 roku. Jury wybiera najlepsze praktyki w zakresie marketingu rekrutacyjnego pod względem innowacyjności, kreatywności i efektywności. W kilkunastu kategoriach wyróżniane są zarówno firmy, dla których opracowane były projekty, jak i agencje, które odpowiadały za ich przygotowanie i prowadzenie.

Z pełną listą nominacji można się zapoznać na stronie konkursu.

Tagi : , , , , ,