Dodano 21 listopada 2016 Do Aktualności

Nowa kampania employerbrandingowa McDonald’s

Rozpoczęła się nowa kampania employerbrandingowa firmy McDonald’s prowadzona pod hasłem „Pracuję w Maku”. Jej bohaterami są pracownicy firmy, którzy chwalą się swoimi pasjami i deklarują, że lubią swoją pracę.

W ramach akcji powstało pięć filmów, w których pokazano hobby pięciu pracowników (piłka nożna, badminton, szybownictwo, gra na perkusji i… gardłowy śpiew mongolski). Bohaterowie kampanii zostali wybrani w ramach wewnętrznego konkursu, w którym piątkę najlepszych wyłonili sami pracownicy. Uruchomiono również stronę internetową www.pracujewmaku.pl, na której można zagłosować na wybraną historię pracownika i skomentować film, dzięki czemu można wygrać jedną z pięciu kamer GoPro. Nagrodą dla wybranego pracownika będzie z kolei dofinansowanie przez firmę wydarzenia związanego z pasją zwycięzcy.

Tagi : , , , , ,