MEB10-01

Dodano 5 października 2015 Do Publikacje, Wyróżnione

Magazyn Employer Branding już po raz dziesiąty!

Kolejny numer Magazynu Employer Branding właśnie ujrzał światło dzienne. W najnowszym wydaniu skupiliśmy się na employer brandingu wewnętrznym, co nie oznacza, że zabrakło miejsca na jego zewnętrzne formy.

Na początek przyglądamy się badaniom dotyczącym corporate wellness, zgodnie z którymi jedynie 3% polskich przedsiębiorstw wdrożyło już takie programy. Następnie Adrian Juchimiuk odpowiada na pytanie, jak rozpoznać organizację, która jest gotowa na zbudowanie pełnej strategii EB, zaś Aneta Tur opowiada o sile poleceń pracowniczych. W tym numerze bierzemy pod lupę także social media, o których mówią Dagmara Pakulska oraz Robert Marczak. Jak zwykle oddajemy również głos przedstawicielom wielu innych firm, dzielącym się z nami swoimi case studies, m. in. Magdalenie Dorożyńskiej z Capgemini, Arnaudowi Saintmarie z Luxoftu czy Aleksandrze Piwowarczyk z VSoft SA.

To jednak jedynie część fascynujących materiałów, które udało nam się zgromadzić tym razem. Aby się przekonać, zajrzyj do środka.

Dzisiejszy dzień okazał się wyjątkowo szczęśliwy dla naszego Magazynu. Tuż przed oficjalnym wydaniem jubileuszowego numeru, nasze wysiłki zostały nagrodzone pierwszym miejscem w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Konkurs organizowany jest przez agencję doradczo-wydawniczą Agape, której serdecznie dziękujemy za wyróżnienie. Nagroda dała nam dodatkową motywację do działania. Zadbamy o to, by MEB z numeru na numer był coraz lepszy!

MEB10_okladka

Tagi : , , ,

Dodaj komentarz