MEB12-01

Dodano 15 kwietnia 2016 Do Publikacje, Wyróżnione

Magazyn Employer Branding po raz dwunasty!

Śpiew ptaków za oknem, a w waszych komputerach kolejny, już 12. Magazyn Employer Branding. W tym numerze przede wszystkim nowinki ze świata Human Resources, choć, jak sami zobaczycie, innych interesujących tematów nie zabraknie!

Czego możecie spodziewać się w tym numerze?

Na początek kilka słów podsumowujących tegoroczne nagrody branżowe – przedstawiamy m.in. ranking najlepszych pracodawców roku według AIESEC, laureatów Randstad Award oraz wyróżnienia Top Employers. Na kolejnych stronach refleksjami z wiosennego sezonu targowego dzieli się z wami Aneta Tur, która przygotowała kolorowy przegląd stoisk, a Izabela Rzepka pokazuje, jak linie lotnicze prowadzą działania employerbrandingowe. Z wywiadu z Kasią Zadrożną z AmRest dowiecie się, jak budować kulturę firmy w branży gastronomicznej, a dzięki Izabeli Bartnickiej poznacie efektywne strategie kreowania doświadczeń kandydatów.

Chcemy opowiedzieć wam również o EB-owych trendach. Dagmara Pakulska wprowadzi was w świat real-time marketingu, a Anna Cichy opisze startupy wspomagające codzienne zmagania specjalistów EB i HR, o których mieliśmy okazję posłuchać podczas marcowego HR Tech World Congress w Londynie. Z rozmowy z Vivien Orosz z węgierskiego MOL-a na przykładzie międzynarodowych programów Growww i Freshhh dowiecie się, jak angażować młodych inżynierów. Pojawi się także nietypowa, komiksowa opowieść o marce pracodawcy przedstawiona przez Krzysztofa Rynkiewicza z Ceneo.

Na deser zostawiliśmy niekonwencjonalny pomysł na promocję EY w programie #wjazdnachate, o którym w wywiadzie z Kariną Malec mówi Piotr Lenarczyk, zaś pozostając w temacie biur, postanowiliśmy zajrzeć też do gliwickiego Future Processing.

Zapraszamy do czytania! Nie zapomnijcie podzielić się wrażeniami.

MEB12_okladka_final-01

Tagi : , , ,

1 Responses

  1. Dobry przykład oby tak dalej.

Dodaj komentarz