Pracownicy Leroy Merlin_1

Dodano 22 marca 2018 Do Aktualności

Leroy Merlin rusza z kampanią employerbrandingową

22 marca rusza nowa kampania employerbrandingowa Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Kampania Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu” została przygotowana w piłkarskim klimacie i ma oddawać ducha zespołowości. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy – jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią, oraz cenią sobie współpracę.

– Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie – świetna atmosfera w pracy. Wszyscy, bez względu na wiek i stanowisko, zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska. Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie pośwęconej karierze, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast filmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Kampania została opracowana przez zespół komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK S.A.

Źródło: materiały prasowe

Tagi : , , , , , ,