logo

Dodano 20 grudnia 2017 Do Aktualności

Konferencja „Nowe wyzwania w administracji publicznej” już 14 marca 2018 r. w Warszawie!

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji „Nowe wyzwania w administracji publicznej” 14 marca 2018 r. w Warszawie. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować się tutaj

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusił na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą „science-fiction”, a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów, w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.

Tematyka konferencji:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Własna serwerownia czy usługi data center?
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Workflow – automatyzacja procesów biznesowych
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Biometria w administracji publicznej
  • Mobile w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z projektu UEPA
  • Aspekty prawne

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

Organizator zapewnia uczestnikom materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, sala  A, piętro 1, 00-400 Warszawa

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel: +48 531 375 811
e-mail: katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl

Tagi :