Konf_300x250

Dodano 13 kwietnia 2017 Do Aktualności

Konferencja Employer Branding Management Summit 2017

Czy można przyciągnąć uwagę kandydatów, walcząc nie tylko o ich umysły, ale też o ich serca? Czy pracownicy emocjonalnie związani z firmą będą lepszymi ambasadorami marki? Najlepsze marki pracodawców świata udowadniają, że tak! Współczesny employer branding musi budzić silne emocje, a do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy warto wykorzystać właściwości ludzkiego umysłu.

Emocje w employer brandingu to temat przewodni Konferencji Employer Branding Management Summit 2017, na którą zapraszamy już 8 czerwca 2017 r. do Warszawy. To już szósta edycja konferencji, na której spotykają się osoby zajmujące się budowaniem marki pracodawcy, rekrutacją i szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi, PR-em, marketingiem oraz inni pasjonaci EB.

W czasie konferencji będzie można wysłuchać 12 wystąpień inspirujących prelegentów – ekspertów w swoich dziedzinach, wśród których znajdą się m.in.: prof. Dariusz Doliński, Natalia Hatalska.

Szczegółowy program i więcej informacji na temat konferencji znajdują się na stronie: www.ebsummit.pl

Dla czytelników Employerbranding.pl mamy zniżkę w wysokości 150 zł – kod rabatowy MJCC150

Konferencja to także okazja do przyjrzenia się branży EB w Polsce – w jakim kierunku zmierza, jakie są największe bolączki pracodawców, kto w firmach zajmuje się employer brandingiem. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą się w raporcie Employer Branding w Polsce 2017, który po raz pierwszy zostanie zaprezentowany właśnie na konferencji. Zachęcamy do udziału w badaniu, na podstawie którego zostanie opracowany raport: http://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/435988?lang=pl.

Zwieńczeniem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród Employer Branding Exellence Awards, a także krótka prezentacja nagrodzonych projektów – najlepszych praktyk EB z ostatnich 12 miesięcy. Nagrody zostaną przyznane w siedmiu kategoriach: Strategia EB, Kampania internetowa, Kampania rekrutacyjna offline, Wewnętrzna kampania wizerunkowa, Innowacja EB, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość), Strona/zakładka kariery / Landing page (nowość).
Projekty do konkursu można zgłaszać do 8 maja 2017 r. – zapraszamy Pracodawców do pochwalenia się efektami swojej pracy! Szczegóły: http://employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea/.

Zapraszamy do rejestracji na konferencję – do 1 maja 2017 obowiązują ceny promocyjne!

Informacje praktyczne:
Organizator: HRM Institute
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Partner Strategiczny: BlueMedia
Partnerzy: EY Academy of Business, Userengage, DailyFruit
Patroni medialni: Employerbranding.pl, HRPolska.pl, Praca.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Brand24, PRoto.pl, MamoPracuj.pl, Pracownia Gier, Competence Game, Brand24, markapracodawcy.pl

Tagi : , , , ,