employer-branding-motorola

Dodano 22 czerwca 2017 Do Aktualności

Kim chciałeś być, będąc dzieckiem?

A Ty, kim chciałeś być, będąc dzieckiem? – pytają z billboardu dzieci marzące o zawodzie strażaka i policjanta. To pierwsza odsłona nowej kampanii employer branding Motorola Solutions, która ruszyła w Krakowie. Po raz pierwszy w kampanii outdoroowej w Krakowie wykorzystano grafikę z opcją Shazam (identyfikacja obrazu).

Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions. – Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions, służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii, nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy – mówi Dagmara Kaczmarek odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.

Dynamiczny rozwój sektora IT w Polsce i różnorodność realizowanych projektów, nawet przy dostrzegalnych zmianach generacyjnych pracowników, dają programistom szansę współtworzenia narzędzi ponadczasowych, które realnie wpływają na rzeczywistość. Udział w projektach programistycznych przeznaczonych dla służb publicznych: strażaków czy policjantów umożliwia nie tylko rozwój zawodowy, ale także daje satysfakcję z działania na rzecz społeczeństwa – dodaje Mariola Tieriechow, Senior Employer Branding Specialist EMEA w Motorola Solutions.

Kampania reklamowa obejmuje m.in. media drukowane i internet, w tym meia społecznościowe, jak również odświeżenie strony poświęconej pracy w firmie. Kampania ma wzmocnić świadomość marki Motorola Solutions, a także zachęcić specjalistów do rozwoju w kierunku projektowania systemów radiotelefonicznych dla służb bezpieczeństwa.

 

Tagi : , , , , ,