e-learning

Dodano 18 Wrzesień 2018 Do Aktualności

Jak przeszkolić 18000 pracowników w ciągu roku?

Polska Sieć Handlowa Lewiatan z wykorzystaniem e-learningu przeszkoliła w 2017 roku większość pracowników.

Lewiatan to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Zatrudnia 29 tys. osób, które pracują w ok. 3200 sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Aby umożliwić załodze ciągłe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji zawodowych, przygotowano innowacyjną, e-learningową platformę szkoleniową Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL). Została ona zaprojektowana zgodnie z potrzebami pracowników Sieci i jest dostępna również na smartfonach.

Podnoszenie umiejętności pracowników jest dla nas ważnym elementem strategii rozwoju Sieci. Biorąc pod uwagę ogromną skalę działania Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, jest to także wielkie wyzwanie, na które skutecznie odpowiadamy – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.

Dzięki CEL pracownicy Sieci mogą przechodzić kursy zdalnie. Multimedialne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, ekspozycję produktów czy sprzedaż – łącznie jest ich ok. 60 i mają formę filmów oraz animacji. Uczestnicy kursów mogą pobierać także dodatkowe materiały, a po zrealizowaniu szkolenia otrzymują certyfikat. Platforma działa od 2014 roku.

Platforma edukacyjna CEL jest efektywnym narzędziem wspomagającym proces szkoleń oraz rozwój kompetencji pracowników – dodaje Jacek Urbański, menadżer ds. szkoleń w Lewiatan Holding S.A.

Lewiatan organizuje również szkolenia oraz warsztaty prowadzone bezpośrednio w placówkach handlowych, a więc w naturalnym miejscu pracy sprzedawców. Obejmują one m.in zarządzanie cenami, produktami świeżymi, motywowanie pracowników, aktywną sprzedaż. Warsztaty dla personelu dotyczą np. obsługi klienta oraz stoisk mięsnych i owocowo-warzywnych, kadrze kierowniczej zaś są skierowane szkolenia z zakresu prawa pracy czy zarządzania zespołem.

Tagi : , , , ,