shutterstock_78253012_prev

Dodano 17 kwietnia 2018 Do Aktualności, Wyróżnione

Imperial Tobacco Polska słucha pracowników

Imperial Tobacco Polska S.A. rusza z kampanią wspierającą rekrutację pracowników do fabryki w podpoznańskich Jankowicach.

Imperial Tobacco Polska jest jedną z największych firm tytoniowych w Polsce. Globalny gigant, zatrudniający ponad 30 000 pracowników w ponad 40 fabrykach na całym świecie, działa w podpoznańskich Jankowicach już od 20 lat, konsekwentnie rozszerzając swoją aktywność w regionie. Obecnie, w związku z rozbudową linii produkcyjnych, zwiększa liczbę zatrudnionych. Firma stawia zarówno na pracowników z wieloletnim stażem, jak i osoby z niewielkim doświadczeniem, ale zaangażowanych w wykonywane obowiązki.

– Biorąc pod uwagę cały koncern Imperial Brands, nasza fabryka rozwija się najszybciej – mówi Izabela Bąkowska-Jurga, Partner Biznesowy HR w Imperial Tobacco Polska. – Jesteśmy z tego powodu bardzo dumni, ale warto podkreślić, że nie byłoby to możliwe do osiągnięcia bez pracujących z nami ludzi. Pracownicy świetnie wykonują swoje obowiązki, pomagają zachować jakość produkcji i budować wizerunek firmy jako etycznej oraz profesjonalnej. Nie uzyskalibyśmy tak dobrej rynkowej pozycji, gdybyśmy nie inwestowali w zespół. Ta polityka przekłada się na efekty, które wpływają z kolei na dalszą rozbudowę inwestycji w regionie. Dlatego też cały czas poszukujemy i zatrudniamy nowe osoby.

Działając na wymagającym rynku, o najmniejszym bezrobociu w skali kraju, Imperial Tobacco Polska stawia na konkretne działania w ramach wewnętrznej polityki firmy. Oferowane pracownikom udogodnienia wzbogacił właśnie o darmowy dowóz do miejsca pracy z dodatkowych lokalizacji.

Pośród działań, którymi firma buduje swój wizerunek i wspiera rekrutację, znalazły się głównie media relations, contentowe, outdoor oraz spoty radiowe. Przekaz odzwierciedla politykę firmy, stawiającą na słuchanie pracowników i ich potrzeb.

Tagi : , , , ,